bmw mc forsikring
Fra : tp

Dato : 12-01-10 18:45

Åh nej. inde på bmws hjemmeside er der et link til forsikring

http://www.bmw-motorrad.dk/dk/da/_teaserpool/media/V11655-002_BMW_MC_forsikring_Joy_8.pdf

Det ser nu ud til at være codan i stedet for if. For mit vedkommende er det
en prisstigning på 150%.

Nogen der ved om den anden dermed udgår? har ikke hørt noget fra if om
dette?!

Mvh TP
BMW R1150RT. Kasko helårlig pt for 2.050kr...

Fra : Bo S.

Dato : 12-01-10 20:10

> [...]
> dette?!
>
> Mvh TP
> BMW R1150RT. Kasko helårlig pt for 2.050kr...

Hej.
Nederst på siden er der svar på dit spørgsmål
http://www.bmwmcklub.dk/forum/showmessage.asp?mid=714&forumid=4&page=1

/Bo
BMW 1100 RT