Gad vide om det
Fra : JBH

Dato : 11-01-10 01:04

er Nick Hartmann Christensen som igen fører sig frem som bilist ?

http://www.bt.dk/danmark/fradoemt-koerekortet-koerte-kvinde-ihjel

"En 44-årig kvindelig fodgænger blev søndag aften kørt ihjel i Malling uden
for Århus. Dødsbilisten, der kørte en varevogn, var en 23-årig mand, der
allerede er fradømt retten til at køre bil."

/JBH

Fra : Armand

Dato : 11-01-10 03:09

JBH skrev:
> er Nick Hartmann Christensen som igen fører sig frem som bilist ?

Som er??

--
Armand.

Fra : Morten Lund

Dato : 11-01-10 09:49

Armand wrote:

> Som er??

En person der med høj hastighed pløjede en døv mand og hans datter ned,
efter at have kørt over en bakketop på en lille landevej.

http://www.aarhus.dk/vis_artikel.asp?ArticleId=26159

Alderen, lokationen og kørekortstatus passer. Men så vidt jeg kan se fra
andre artikler, mistede Malling-bilisten person først sit kørekort i 2008.

/Morten

Fra : JBH

Dato : 11-01-10 18:29

"Morten Lund" <m-lund@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> andre artikler, mistede Malling-bilisten person først sit kørekort i 2008.

Ja, det var en anden Århus farttosse, udenfor pædagogisk rækkevidde.

http://jp.dk/indland/aar/kriminalitet/article1942866.ece

"Den 23-årige fører af varebilen er ligeledes fra Odder. Han erkender over
for politiet, at have kørt for stærkt, da han ramte den 44-årige kvinde,
oplyser politikommissær Vagn Martinussen til jp.dk."

mvh
JBH

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-01-10 22:37

JBH wrote:
> [...]
> over for politiet, at have kørt for stærkt, da han ramte den 44-årige
> kvinde, oplyser politikommissær Vagn Martinussen til jp.dk."

Meld dig ind i et politisk parti, så kan det være du bliver "rigtig dommer"
en dag.

Så slipper du også med at skulle dømme ud fra avisartikler og får sagen
grundig belyst.

--
- Frank