4 hjulstrækkere på gule plader og med 3 sæ~
Fra : ITemplate

Dato : 10-01-10 12:49

Hej,

Vi er på jagt efter en 4 hjulstrækker på gule plader og med 3 sæder..
Ud over chaufføren skal der være plads til 2 børn når de skal hentes
og bringes i skole - komforten er derfor fuldstændigt underordnet, men
det skal selvfølgelig være lovlige sæder med sele. Jeg husker en
kammerat der havde en Nissan King Cab med meget små bagsæder - men
kan ikke huske om der var seler...?

Så altså en 4 hjulstrækker (terrængående, gule plader) med 3 sæder -
det er svært at udsøge på fx bilbasen. Er der nogen der kan slynge et
par mærker ud jeg kan bruge til videre søgning?

--
Werner

Fra : TG

Dato : 10-01-10 13:03

Land Rover (Defender/SIII, 90"/110") se evt. www.dlrk.dk

Fra : ITemplate

Dato : 10-01-10 13:39

> Toyota Hilux

Men hvis jeg kigger Toyota Hilux 4x4 som fx denne : http://tinyurl.com/yzervrg
, så har den kun eet sæde foran. Har den model små bagsæder med seler?
Hvis ja, er der så plads til 1 eller 2 børn?

--
Werner

Fra : Allan F

Dato : 11-01-10 11:08

> [...]

, så har den kun eet sæde foran. Har den model små bagsæder med seler?
Hvis ja, er der så plads til 1 eller 2 børn?

Bænksæde, med plads til 2 passagerer foran. Ikke noget bagsæde.

Fra : Allan F

Dato : 11-01-10 11:35

"Allan F" <A_Folmer@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Werner
> Bænksæde, med plads til 2 passagerer foran. Ikke noget bagsæde.

Det er så en ældre model jeg tænker på.

Fra : Kim Olsen

Dato : 10-01-10 22:03

Du kan mig bekendt ikke lovlig bruge bagsædet i en gulpladebil.

Kim

Fra : ITemplate

Dato : 10-01-10 14:27

On 10 Jan., 22:02, "Kim Olsen" <kim.ol...@sport.dk> wrote:
> Du kan mig bekendt ikke lovlig bruge bags det i en gulpladebil.
>
> Kim

Nej det mener jeg heller ikke - derfor skal der være 3 sæder foran. De
er bare svære at finde - Land Rover Defender har 3 sæder i nogle
udgaver ser det ud til.

Fra : KK

Dato : 10-01-10 22:36

Hvad med den på forsiden...den til højre?

http://www.l200.dk/index.htm

Fra : KK

Dato : 10-01-10 22:41

Nej...jeg troede faktisk at der var sæder i cabinen, men det er kun til
last.

Sorry..

Fra : ITemplate

Dato : 10-01-10 14:49

On 10 Jan., 22:35, "KK" <N...@email.her> wrote:
> Hvad med den på forsiden...den til højre?
>
> http://www.l200.dk/index.htm

Det er lige sådan en der er tæt på perfekt - men sådan en double cab
kan jeg vel ikke få med bagsæder samt gule plader? Hvis jeg skal lægge
moms oveni så kommer prisen op over 200K hvilket er lidt for dyrt -
men det er jo muligt de fås brugt...

Fra : ITemplate

Dato : 11-01-10 12:33

On 11 Jan., 14:50, Sørensen <no...@microsoft.com> wrote:
> "ITemplate" > skrev
> Vi er p jagt efter en 4 hjulstr kker p gule plader og med 3
> s der.
> Ud over chauff ren skal der v re plads til 2 b rn
> --
> Werner
>
> Toyota hiace ?

Hm jo men den er jo ikke så terrængående? Den skal helst som minimum
kunne gå gennem den gang sne vi har herhjemme - dog uden at have
bæltetræk :)

Fra : Sørensen

Dato : 11-01-10 22:28

"ITemplate" > skrev
[...]

Den smule sne vi får herhjemme kan vel næppe være det store
problem ?, Jeg mener selvfølgelig den 4WD model hiace,

vh.
Sørensen

Fra : ITemplate

Dato : 11-01-10 12:35

On 11 Jan., 11:34, "Allan F" <A_Fol...@post5.tele.dk> wrote:
> Det er så en ældre model jeg tænker på.

Ok? Jeg prøver at se om jeg kan finde en ældre - jo ældre jo billigere
så det er fint.

--
Werner