Kold Golf II ???
Fra : Henrik 8600

Dato : 09-01-10 18:40

Hej, min kone har en Golf II, det er en 1,6 benzin fra ´85.

Varmeviseren går op i midten som den plejer, men der bliver ikke koldt inde
i kabinen.

Tænker på om der er noget man kan gøre ved det og om alle Golf IIére har det
på samme måde når det er så koldt som det er nu. Ca 10 - 12 minusgrader.

Mvh Henrik

Fra : Harald Blaatand

Dato : 09-01-10 18:44

"Henrik 8600" <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Tænker på om der er noget man kan gøre ved det og om alle Golf IIére har
> det på samme måde når det er så koldt som det er nu. Ca 10 - 12

Skulle der ikke gerne blive varmt? ;.-)

Kan der evt være luft i varme/kølesystemet ?

Mvh

Steen

Fra : Henrik 8600

Dato : 09-01-10 20:05

Hehe, mente selvfølgeligt at der ikke bliver VARMT i kabinen

Henrik

Fra : Kent Nielsen

Dato : 09-01-10 21:11

"Henrik 8600" <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tænker på om der er noget man kan gøre ved det og om alle Golf IIére har
> det på samme måde når det er så koldt som det er nu. Ca 10 - 12

Hej
Golf2 blev for nogle år tilbage tilbagekaldt til forhandlerne fordi der
havde været nogle skoldningsulykker pga. sprængt varmelegeme.
Ved denne tilbagekeldelse blev der monteret to ventiler på indgangen til
varmeapperatet i motorrummet, jeg har set disse har været defekte og har
ikke lukket vand nok igennem.

Prøv at se om der ikke sidder disse to ventiler med en slange imellem.

Mvh
Kent Nielsen