Corsa motoren lyder som en flod der bliver~
Fra : Lars.E

Dato : 05-01-10 19:14

Hejsa
Jeg har problemer med min corsa 1.4nz motoren lyder som en flod der bliver
presset gennem et rør når man speeder op, har prøvet at udlufte køleren på
alle mulige måder men det bliver ved.Den bliver ikke varm eller noget der er
også varme i kabinen. HVAD ER DER GALT???
Håber der er nogle der kan hjælpe....
PÅ FORHÅND TAK.....

Fra : Allan F

Dato : 05-01-10 22:51

"Lars.E" <Lars.enevoldsen@glostrupnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> alle mulige måder men det bliver ved.Den bliver ikke varm eller noget der
> er også varme i kabinen. HVAD ER DER GALT???

Har du kigget på dit luftfilter? Sæt evt et nyt i, og se om det ændrer
noget.

Allan F

Fra : Armand

Dato : 06-01-10 00:20

Lars.E skrev:
> [...]
> køleren på alle mulige måder men det bliver ved.Den bliver ikke varm
> eller noget der er også varme i kabinen. HVAD ER DER GALT???

Blæst toppakning :-/

--
Armand.

Fra : Brian

Dato : 06-01-10 09:08

> Blæst toppakning :-/

Det ville jeg også tjekke først - 14NZ motoren er desværre ret god til at
blæse toppakningen.

/Brian