Gratis dæk
Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 04-01-10 22:03

Hvor finder jeg udtjente dæk til brug for havetekniske eksperimenter? De må
helst ikke koste noget.

Fra : Allan F

Dato : 04-01-10 22:07

Prøv en skrothandler/autoophug - de har gerne tonsvis af den slags liggende.

Fra : Brian Lund

Dato : 05-01-10 19:44

> Hvor finder jeg udtjente dæk til brug for havetekniske eksperimenter?
> De må helst ikke koste noget.

Hvis du er lidt fræk, eller kan snakke dig fra det, kan du smutte en tur
forbi den lokale genbrugsplads og hente nogen!

Der er ihvertfald en container på min lokale plads som er fyldt med gamle
dæk.

Brian