Godt nytår :-)
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 31-12-09 12:11

Hej NG.

I ønskes et godt nytår, og må i få mange gode stunder på/med jeres cykler i
det år der kommer......

Personligt håber jeg på lidt mere tid til de køreture der er for sjov, især
nu hvor både fruen og knægten har fået deres egne "transportmidler"... der

også meget gerne blive tid til et par ture til Karoline, så man ikke
risikere at blive kaldt bæltskrækker!, i år har der desværre ikke været tid
til så meget som _et_ besøg til Karoline! :-/

Godt Nytår samt mange kvalitets ture/samvær til jer alle

--
Mvh.
Dennis Pedersen

Fra : S.B.

Dato : 31-12-09 17:38

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(@)dalbynet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tid til så meget som _et_ besøg til Karoline! :-/
>

> Godt Nytår samt mange kvalitets ture/samvær til jer alle

Tak i lige måde, og godt nytår til resten af gruppen også

Søren

Fra : Grunnet

Dato : 01-01-10 02:08

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(@)dalbynet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> tid til så meget som _et_ besøg til Karoline! :-/
>

> Godt Nytår samt mange kvalitets ture/samvær til jer alle

Også et ønske om et rigtigt godt nytår herfra.

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

Fra : O.L

Dato : 01-01-10 11:31

Også godt nytår herfra vendsyssel!
O.L.
BMW R80 ST

Fra : VMX

Dato : 01-01-10 12:31

> [...]
> risikere at blive kaldt bæltskrækker!, i år har der desværre ikke været
> tid til så meget som _et_ besøg til Karoline! :-/

Godt nytår herfra med ønsket om mange gode ture,
godt vejr, og frem for alt: ingen ulykker.

Robert

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-10 17:45

On Thu, 31 Dec 2009 12:11:08 +0100, Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Godt Nytår samt mange kvalitets ture/samvær til jer alle

Lige over, og mon ikke at vi render på hinanden i 2010 også.

Orla Pedersen
http://www.tfv-org.dk
http://www.tfv-org.dk/general/clearout oprydning, opdateret 8-11-2009

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 01-01-10 23:22

Dennis Hellan Pedersen skrev:
> Hej NG.
>

> Godt Nytår samt mange kvalitets ture/samvær til jer alle

Lige over Dennis, og på forhåbentligt glædeligt gensyn i 2010, som du
evt. har bemærket er Orla Kim og jeg friske på at tage turen til det
sjællandske i 2010, så vi heller ikke i 2010 bidrager til skrækkeriet.

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld