GODT NYTÅR - med forsætter.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 31-12-09 16:39

Jeg vil gerne benytte lejligheden til at ønske alle medkombattanter et
rigtigt godt nytår.

For mit eget vedkommende, har jeg besluttet mig for en række
nytårsforsætter, i modsætning til de forgangne år. De kommer her:

Elefantvæddeløb én masse.

Altid tågelys for og bag.

Sommerdæk året rundt, såvel privat som tjenstligt.

Altid langt lys på motorvejen.

Sørge for at have rigeligt med features i førerhuset, så der er noget
for vindueskiggerne at fortælle om.

Blokere for folk der vil ind på motorvejen i det omfang det kan lade
sig gøre. Må afstå hvis jeg har gang i en elefantoverhaling.

Lave mere plads på motorvejene ved at korte afstanden til de
forankørende ned til et minimum.

Der bliver således ikke de store forandringer for mit vedkommende
), men det skulle kunne holde debatten i gang herinde et godt
stykke ind i 2010.

Og husk nu, at man er ikke rigtigt fuld, hvis man kan ligge på gulvet
uden at holde fast i et eller andet.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Frank Leegaard

Dato : 31-12-09 16:49

folmer@rasmussen.dk wrote:
> [...]
>
> Der bliver således ikke de store forandringer for mit vedkommende
>
> Og husk nu, at man er ikke rigtigt fuld, hvis man kan ligge på gulvet

Du glemte den med som det første i det nye år at sætte trucken fast på en
afkørsel fra motorvejen.

--
- Frank

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 31-12-09 16:53

folmer@rasmussen.dk forklarede den 31-12-2009:

> Der bliver således ikke de store forandringer for mit vedkommende
> )

Sku da osse lige til at anholde dig!

Hvad med at p*sse i flasker; er du helt holdt op med dét; eller er der
bare problemer med motorikken - eller med at multitaske?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 01-01-10 12:10

On Thu, 31 Dec 2009 16:53:02 +0100, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>folmer@rasmussen.dk forklarede den 31-12-2009:

>Sku da osse lige til at anholde dig!

>--

Jeg har da ikke gjort noget.............endnu.

>--

>Hvad med at p*sse i flasker; er du helt holdt op med dét; eller er der
>bare problemer med motorikken - eller med at multitaske?

>--

Det er noget der har sneget sig ind i branchen fra fremmede kommuner.
De fleste skandinaviske chauffører p*sser stadig op ad baghjulet.

Og taske?????? Jeg er jo for cfanden ikke svans!! Det rækker fint
med lommerne i vinterjakken. ,-)

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 01-01-10 13:12

folmer@rasmussen.dk frembragte:

Fra : Menabra

Dato : 31-12-09 17:33

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> stykke ind i 2010.
>
> Og husk nu, at man er ikke rigtigt fuld, hvis man kan ligge på gulvet

Hej

Du vil til at opføre dig som kollegerne.
Du indrømmer det.
Jeg er målløs.

mvh og godt nytår
Menabra

Fra : Frank Leegaard

Dato : 31-12-09 17:37

Menabra wrote:
> <folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

> Hej
>
> Du vil til at opføre dig som kollegerne.
> [...]

På dansk hedder det gruppepres.

Egenligt passer det engelske "peer pressure" bedre.

--
- Frank

Fra : Ivan Madsen

Dato : 31-12-09 17:40

On Thu, 31 Dec 2009 16:38:47 +0100, folmer@rasmussen.dk wrote:

> [...]
>stykke ind i 2010.
>
>Og husk nu, at man er ikke rigtigt fuld, hvis man kan ligge på gulvet

Godt nytår til dig også Folmer.

Så vil jeg også:

- absolut klemme mig forbi lastbilen, når jeg skal ned ad rampen mod
motorvejen, selv om der egentlig ikke er plads

- køre i midtersporet eller yderbanen selv om der er god plads
indenfor.

- absolut ikke give plads til noget som helst, der indbefatter at
nogen tager "min vognbane"

- køre så tæt så ham foran er nødt til at tage krogen af for at jeg
ikke skal få buler

- køre på sommerdæk med 10-30 km/t på veje hvor anstændig dækmontering
ville kunne køre 50.

Nåååh, nej - så bliver jeg så kedelig, lige som alle de andre. Tror
bare jeg fortsætter som hidtil, så er der ingen der aner hvad jeg
finder på ))

Mange ønsker om et godt nytår til alle.

Og husk nu - vi er MEDtrafikanter ikke MODtrafikanter!

Fra : Jensen

Dato : 01-01-10 12:26

On Thu, 31 Dec 2009 16:38:47 +0100, folmer@rasmussen.dk wrote:

>Jeg vil gerne benytte lejligheden til at ønske alle medkombattanter et
>rigtigt godt nytår.

Tak og i lige måde.

--
Thomas

Fra : jens

Dato : 02-01-10 15:01

> [...]
> stykke ind i 2010.
>
> Og husk nu, at man er ikke rigtigt fuld, hvis man kan ligge på gulvet

Og med de særdeles rimelige priser der er blevet på mobil bredbånd, er det
vel heller ikke for meget forlangt at du holder os opdateret med din gøren
og laden og oplevelser på vejnettet.
Dette må du nemt kunne klare under kørslen samtidig med at du ser dine
ynglingsprgrammer på youtube
Personligt agter jeg ikke at opholde mig i højre vognbane på motorvejen
fremover, andet end det øjeblik det tager at krydse den når jeg skal til og
fra motorvejen, dette som en konsekvens af at der tilsyneladende er
venstrekørsel her i DK
Godt nytår