sikringfejl eller hvad ?
Fra : Brian holm Anthonsen

Dato : 30-12-09 10:15

min kone har en punto 2001 hvor radio, og de 3 første trin af blæseren
ikke dur lige pludseligt. har tjekket alle sikringer i motor rummet
men de virker. er der nogle der har en ide hvad der kan være sket ???
kan fugt gøre alt dette ?
hilsen brian

Fra : alexbo

Dato : 30-12-09 19:26

"Brian holm Anthonsen" skrev

>min kone har en punto 2001 hvor radio, og de 3 første trin af blæseren
>ikke dur lige pludseligt. har tjekket alle sikringer i motor rummet
>men de virker. er der nogle der har en ide hvad der kan være sket ???

De har normalt intet med hinanden at gøre.
Blæseren får direkte strøm på højeste trin og igennem en formodstand på de
lavere, de plejer at gå enten et for et eller samtidig.
Radion har sin egen strømforsyning og dels en sikring i bilen og en i
radion, og burde ikke hænge sammen med blæseren.

Men hvis radioen og blæseren har virket fint den een dag og næste er det væk
er det svært at afvise en sammenhæng.

Det er udmærket at se efter sikringer, men i stedet for at konstatere at dem
du kan finde virker, var det bedre at finde sikringen til dels radio dels
blæser og konstatere at de virker.

Ikke at kunne finde defekte, er ikke det samme som at finde de rigtige i
orden.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ivar

Dato : 30-12-09 22:13

Brian holm Anthonsen skrev:

> min kone har en punto 2001 hvor radio, og de 3 første trin af blæseren
> ikke dur lige pludseligt.

Er radioen monteret med det originale stik, eller er der lavet
ændringer?

Ivar Magnusson