Ny motor til Renault Megane stationcar fra~
Fra : Jesper Haffgaard

Dato : 30-12-09 06:55

Hejsa,

min mekaniker siger, at der skal en ny motor i min Renault... Hvad
prisleje ligger sådan i ny og/eller brugt?

Med venlig hilsen,
- Jesper.

Fra : Per Nordahl

Dato : 30-12-09 15:11

"Jesper Haffgaard" <jesper.haffgaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hejsa,

min mekaniker siger, at der skal en ny motor i min Renault... Hvad
prisleje ligger sådan i ny og/eller brugt?

Med venlig hilsen,
- Jesper.

Tror jeg har en til Renault 4, dog uden olie.
Giv et bud.
Mvh. Per Nordahl.

Fra : Per Nordahl

Dato : 30-12-09 15:17

"Per Nordahl" <info_/)MASCOT28_/)@per-nordahl.dk> skrev i en
meddelelse news:4b3b5f70$0$271$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
>
> Med venlig hilsen,
> - Jesper.
>
> Tror jeg har en til Renault 4, dog uden olie.

Undskyld - læste ikke lige overskriften.
Sorry,

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-12-09 16:55

Jesper Haffgaard wrote:
> Hejsa,
>
> min mekaniker siger, at der skal en ny motor i min Renault... Hvad
> prisleje ligger sådan i ny og/eller brugt?

Benzin diesel størrelse?

--
- Frank

Fra : Niels Bengaard

Dato : 30-12-09 20:33

Hejsa,

min mekaniker siger, at der skal en ny motor i min Renault... Hvad
prisleje ligger sådan i ny og/eller brugt?

Med venlig hilsen,
- Jesper.

------------------------

Her er bildelsbasen i Sverige et godt sted at lede, billeder og priser på
det meste, så vidt jeg kan se fra 5.000 til 15.000 svenske kroner + fragt.
Du får den bare sendt på en palle til dit værksted, men lad nu værkstedet
bestille den rette model, man kan ikke bare montere en tilfældig.

http://www.bildelsbasen.se/?index=default&link=list&ggl=s16&searchmode=1&vc1=184&pc1=120&vc[0]=184134100&vcx1=3842&vcx2=2665&pc[0]=120101100

Mvh Niels

Fra : KASO

Dato : 30-12-09 22:57

"Jesper Haffgaard" <jesper.haffgaard@gmail.com> skrev i meddelelsen
Hejsa,

min mekaniker siger, at der skal en ny motor i min Renault... Hvad
prisleje ligger sådan i ny og/eller brugt?

Med venlig hilsen,
- Jesper.

Hvordan har du båret dig ad med ødelægge motoren? Knækket tandrem eller...?