Så skal Volvo-ejere til at lære kinesisk..
Fra : Henrik B.

Dato : 23-12-09 03:58

Fra : Martin [6000]

Dato : 23-12-09 12:21

Den Wed, 23 Dec 2009 02:58:07 -0800 skrev Henrik B.:

> Ford offentliggør her ved middagstid detaljerne omkring salget af Volvo
> Personbiler til kinesiske Geely:

Er det dig der sakker bagud nu?

--
Martin
Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-12-09 15:10

Martin [6000] wrote:

> Er det dig der sakker bagud nu?

Sakker bagud?

Har han da nogen sinde været fremme?

--
- Frank

Fra : Martin [6000]

Dato : 23-12-09 15:22

> Sakker bagud?

Han var efter Mogens sidst han postede noget som havde været postet
før

Fra : Martin [6000]

Dato : 23-12-09 16:26

> Bær over med Henrik B - han kører på cykel (langsom i optrækket)

Hov hov.. jeg cykler også.. og er bestemt ikke langsom i optrækket (der
kan gå sport i at komme først over lyskrydset...)

Fra : Martin [6000]

Dato : 23-12-09 16:33

> I går viste det på Motors-TV, hvorledes en prof. cykelritter næsten
> slagtede en F430 banevogn fra 0 til 60 m. Cykelrytteren havde flyvende
> start, hvor Ferrarien skulle starte fra 0 km/t. Bag rattet i Ferrarien
> sad en racerkører...

Det skal være fra stilstand med cyklen også.. det er der benmusklerne
viser sit værd jo

Selvom jeg nok ikke gad trække mod en Ferrari.. men den normal
hverdagsbil i trafikken er nu ganske morsom

Fra : Martin [6000]

Dato : 23-12-09 17:20

> Jeg vil tro, at du snyder ved at træde an ved gult - et splitsekund
> betyder meget i den sammenhæng...

Selvfølgelig snyder jeg

Hvis de slipper koblingen samtidig med jeg træder igennem så vil jeg
givetvis tabe hver gang - med mindre det hele går op i røg for dem.