Måske skulle Falck og DK autohjælp skifte ~
Fra : TDN

Dato : 21-12-09 21:12

Fra : TG

Dato : 21-12-09 15:05

On 21 Dec., 21:11, "TDN" <tdnfjernde...@net.telenor.dk> wrote:
> http://www.dumpert.nl/mediabase/746201/9aee8471/subaru_trekt_vrachtwa...
>
> Man skal da bare have en Subaru i stedet.
>
> Mvh
> Thomas

Ja, ok. Jeg har også set en mand trække en Unimog op af et mudderhul,
med én hånd. Desværre blev det ikke filmet. Men han havde sat Uni'en i
et muldjords-hul på Høvelte Kaserne, og trods alle mulige og umulige
forsøg, kunne han ikke komme op ved egen hjælp. Men med et fast træk i
tovværket, fik han lige nøjagtigt friktion nok, til at kravle op af
hullet.
Det handler bare om at give køretøjet den lille (bitte) hjælp der skal
til for at få den i gang.

/TG

Fra : Klaus G.

Dato : 22-12-09 01:55

> Det handler bare om at give køretøjet den lille (bitte) hjælp der skal
> til for at få den i gang.
Lige præcis. Derfor at lidt skubben på selv en stor varevogn kan også gøre
underværker, selv om man synes man ik har en chance mod 3500kg :)

--
Klaus G.

Fra : Leo Havmøller

Dato : 22-12-09 05:44

"TG" <tg4600@gmail.com> wrote in message
> [...]

Mon ikke en hvilkensomhelst anden bil med træk på alle 4 hjul havde gjort
det samme.

Leo Havmøller.

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-12-09 07:15

TDN wrote:
> http://www.dumpert.nl/mediabase/746201/9aee8471/subaru_trekt_vrachtwagen_door_sneeuw.html
>

> Man skal da bare have en Subaru i stedet.

Det er sgu smart med den tredie tagbøjle. Perfekt til kanotransport og
lignende

--
vh
Torben