Motorvej med huller
Fra : Leo Jensen

Dato : 19-12-09 12:02

Hejsa

Jeg kørte motorvejsstrækningen Fredericia-Vejle i dag. Der er godt nok
kommet nogle store huller i asfalten, de største er vel 6-8cm dybe og
op til 1 meter lange. Jeg er glad for at køre i en flyder som
Jaguaren, seriøse lavprofildæk eller hård/sænket undervogn må være et
problem på den strækning for tiden ??
Det hjælper nok at holde sig i venstre spor, så egentlig er problemet
der kun for lastbiler..

Leo

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 19-12-09 20:08

Følgende er skrevet af Leo Jensen:
> [...]
> problem på den strækning for tiden ??
> Det hjælper nok at holde sig i venstre spor, så egentlig er problemet

Var du i Herlev med 2cv kl. 11 i dag?
Jeg så en 2cv som jeg synes lignede din, i krydset O3/Hovedgaden.
Kai

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 19-12-09 20:21

[Default] On Sat, 19 Dec 2009 11:02:10 -0800 (PST), Leo Jensen
<leo.5500@gmail.com> wrote:

> [...]
>problem på den strækning for tiden ??
>Det hjælper nok at holde sig i venstre spor, så egentlig er problemet

Det er vel ikke fordi du har kørt _oven på_ dem der sidder fast i
sneen?

Min resørtsch: http://politiken.dk/indland/article862263.ece

--
sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Leo Jensen

Dato : 19-12-09 13:34

On 19 Dec., 20:07, Fister Løgsovs <N...@invalid.za> wrote:
> Følgende er skrevet af Leo Jensen:

> Var du i Herlev med 2cv kl. 11 i dag?
> Jeg så en 2cv som jeg synes lignede din, i krydset O3/Hovedgaden.
> Kai

Nix, den står under sneen foran huset og venter på bedre føre.
Sommerdæk...

Leo

Fra : Leo Jensen

Dato : 19-12-09 13:35

On 19 Dec., 20:21, Martin Mose Larsen
<martin.mose.lar...@NOSPAMmail.dk> wrote:
> [Default] On Sat, 19 Dec 2009 11:02:10 -0800 (PST), Leo Jensen

> Det er vel ikke fordi du har kørt _oven på_ dem der sidder fast i
> [...]

Motorvejen er ryddet, så grundigt at de åbenbart også har fjernet
store stykker asfalt...

Leo

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 19-12-09 22:04

[Default] On Sat, 19 Dec 2009 12:34:58 -0800 (PST), Leo Jensen

Ok. Altså forklaringen, ikke hullerne.

Huller er kedelige

--
sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-12-09 07:37

Martin Mose Larsen wrote:

> Huller er kedelige

Nåja - tilgiv os at vi spiller på det hold. Hver sin lyst.

--
vh
Torben

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 21-12-09 15:48

[Default] On Mon, 21 Dec 2009 07:37:18 +0100, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>Nåja - tilgiv os at vi spiller på det hold. Hver sin lyst.

Siger du at du godt kan lide at der er huller i vejen?

--
sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-12-09 07:12

Martin Mose Larsen wrote:
> [Default] On Mon, 21 Dec 2009 07:37:18 +0100, Torben Scheel

> Siger du at du godt kan lide at der er huller i vejen?

Definér "vejen".

--
vh
Torben

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 22-12-09 23:22

[Default] On Tue, 22 Dec 2009 07:11:32 +0100, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>Definér "vejen".

Den der er huller i ... vejbanen, kørebanen, asfalten ...

Europavej E45 mellem Vejle og Kolding i det aktuelle tilfælde.

Et link: http://www.jv.dk/artikel/797838

Hvis du vil vide om der er huller i Vejen, så kan jeg ikke hjælpe dig.

--
sayonara
Martin Mose Larsen

Så får I ikke mere for den 25-øre

Fra : Henrik B.

Dato : 20-12-09 20:35

"Leo Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> op til 1 meter lange. Jeg er glad for at køre i en flyder som
> Jaguaren, seriøse lavprofildæk eller hård/sænket undervogn må være et

Oplevde det i fredags. Gør som jeg, send en mail til Vejdirektoratet. De
plejer at være emegt lydhør. Sidst jeg gjorde det med tilsvarende huller, på
den fynske motorvej, blev det rep'et indenfor 2 uger.

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Leo Jensen

Dato : 21-12-09 01:06

On 20 Dec., 20:35, "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:
> [...]
> plejer at være emegt lydhør. Sidst jeg gjorde det med tilsvarende huller, på
> den fynske motorvej, blev det rep'et indenfor 2 uger.

Jamen selvfølgelig da. Indlysende, men alligevel havde jeg ikke tænkt
tanken...

Leo

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 21-12-09 17:54

> Jamen selvfølgelig da. Indlysende, men alligevel havde jeg ikke tænkt
> tanken...

Another "Finn" -> "ka' ik' se skoven for bar' træer"

Fra : Leo Jensen

Dato : 21-12-09 10:24

On 21 Dec., 17:53, "Mogens \(K\)" <n...@mail.com> wrote:

> Another "Finn" -> "ka' ik' se skoven for bar' træer"

Hov-hov, jeg holder jo ikke fast i mine synspunkter bare fordi jeg en
gang har sagt noget vrøvl. Tværtimod, vil jeg faktisk sige...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-12-09 23:22

Leo Jensen wrote:

> Hov-hov, jeg holder jo ikke fast i mine synspunkter bare fordi jeg en
> gang har sagt noget vrøvl. Tværtimod, vil jeg faktisk sige...

Retfærdigvis skal det siges at det gør du IKKE.

Retfærdigvis skal det siges at det gør FINN.

--
- Frank

Fra : Finn Guldmann

Dato : 22-12-09 08:58

Frank Leegaard skrev:

> Retfærdigvis skal det siges at det gør du IKKE.
> Retfærdigvis skal det siges at det gør FINN.

Og retfærdigvis skal det siges at det jeg skrev i første indlæg, i den
anden tråd, kan jeg stadig stå ved, hvorimod du har ændret signaler.

Er det fordi du føler du "kom ned med nakken" at du nu hænger mig ud i
andre tråde?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-12-09 09:19

Finn Guldmann wrote:

> [...]
> anden tråd, kan jeg stadig stå ved, hvorimod du har ændret signaler.
>
> Er det fordi du føler du "kom ned med nakken" at du nu hænger mig ud i

Det eneste "der vist kom ned med nakken" var mine pædagogiske evner til at
forklare, en vildfaren sjæl at hans argumenter var ude i hampen og et
fuldstændigt fejlskud i den givne situation.

Nu var det så ikke mig der indledte. Jeg fulgte bare trop.

--
- Frank

Fra : Finn Guldmann

Dato : 22-12-09 09:30

Frank Leegaard skrev:

> [...]
> fuldstændigt fejlskud i den givne situation.
> Nu var det så ikke mig der indledte. Jeg fulgte bare trop.

Og fortsatte, og ændrede signaler, og fortsatte, og fortsætter nu i
andre tråde.

Jeg har ikke skrevet noget jeg ikke, stadig, kan stå ved, så jeg behøver
ikke, vedblivende, at hænge andre ud.

Kan ikke huske om det var dig eller Mogens der foreslog mig at kigge på
mig selv, men jeg kan kun sige; Prøv det! Men forbered dig på en
overraskelse.

Fra : Henrik

Dato : 22-12-09 10:26

On 2009-12-19 20:02:10 +0100, Leo Jensen <leo.5500@gmail.com> said:

> [...]
> ære et
> problem på den strækning for tiden ??
> Det hjælper nok at holde sig i venstre spor, så egentlig er problemet

Nu er der jo højre kørsel i DK så problemet er vel for alle???????? Med
mindre man er en af dem der ligger og spærre i overhalingsbanen!!

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-12-09 10:58

Henrik wrote:
> Nu er der jo højre kørsel i DK så problemet er vel for alle???????? Med
> mindre man er en af dem der ligger og spærre i overhalingsbanen!!

Hvem skulle man spærre for? - der er jo højrekørsel

--
vh
Torben

Fra : Leo Jensen

Dato : 22-12-09 05:17

On 22 Dec., 10:25, Henrik <dy...@MOVEmil.dk> wrote:

> Nu er der jo højre kørsel i DK så problemet er vel for alle???????? Med
> mindre man er en af dem der ligger og spærre i overhalingsbanen!!

Du fik pointen. Det er jo stort set alle personbiler der kører i
venstre bane, de skal enten uden om ham foran eller sørge for at ham
bagved holder fartgrænsen. Problemet er dermed begrænset til dem der
kører lastbil.
OK, også campingvogne og dem der arbejder på at få Yaris'en over de 22
km/l holder til højre...

Leo

Fra : Henrik

Dato : 22-12-09 13:22

On 2009-12-22 13:16:53 +0100, Leo Jensen <leo.5500@gmail.com> said:

> [...]
> kører lastbil.
> OK, også campingvogne og dem der arbejder på at få Yaris'en over de 2

Ja eller også er det mig, for jeg trækker altid ind i højre vognbane
når jeg har overhalet, lige meget hvad jeg køre i. Den der med at blive
i overhalingsbanen, for der er jo en bil der skal overhales om 500
meter, er sq til at få lange jule klokker af :(

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-12-09 14:12

Henrik wrote:

> [...]
> blive i overhalingsbanen, for der er jo en bil der skal overhales om
> 500 meter, er sq til at få lange jule klokker af :(

ok ,,, synes godt nok det bimlede sådan.

Glad for det så ikke er mig der er ved at få tinnitus.

--
- Frank

Fra : Leo Jensen

Dato : 22-12-09 06:03

On 22 Dec., 13:22, Henrik <dy...@MOVEmil.dk> wrote:

> [...]
> i overhalingsbanen, for der er jo en bil der skal overhales om 500
> meter, er sq til at få lange jule klokker af :(

Jeg glemte at tage denne gruppes skribenter med på listen over
korrekte bilister, men selvfølgelig gør vi da det. Hvordan tror du jeg
opdagede hullerne...

Leo

Fra : Leo Jensen

Dato : 22-12-09 07:05

On 21 Dec., 09:06, Leo Jensen <leo.5...@gmail.com> wrote:

> Jamen selvfølgelig da. Indlysende, men alligevel havde jeg ikke tænkt
> tanken...
>
> Leo

Og så har Vejdirektoratet været ude at kigge på sagen, 1 spor lukket:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-27310288.html?forside

Leo

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 22-12-09 15:44

> Og så har Vejdirektoratet været ude at kigge på sagen, 1 spor lukket:

Der er ik noget at grine af, Leo - Juletrafikken er nu ødelagt for
adskillige !!
(jég ska bla. dén vej)

Fra : Henrik B.

Dato : 22-12-09 17:12

"Mogens (K)" <no@mail.com> skrev i meddelelsen

> Der er ik noget at grine af, Leo - Juletrafikken er nu ødelagt for
> adskillige !!
> (jég ska bla. dén vej)

Det er først på hjemvejen at det er et problem. ;-p

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Henrik B.

Dato : 22-12-09 17:12

"Leo Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Og så har Vejdirektoratet været ude at kigge på sagen, 1 spor lukket:
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-27310288.html?forside

Som jeg sagde - de er sgu egentlig ret effektive.

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Karsten Andersen

Dato : 23-12-09 15:45

Tue, 22 Dec 2009 06:05:21 -0800 (PST), skrev Leo Jensen, på 33 linier,
i <c2aa6a4b-624d-46d8-854f-afc76e199974@d20g2000yqh.googlegroups.com>,
:

>Og så har Vejdirektoratet været ude at kigge på sagen, 1 spor lukket:
>
>http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-27310288.html?forside
>
> Leo

Ja den fejl er der nu på mange veje i disse dage.
De får travlt med og reperere vejene når vejret tillader dette.

Gammel landevej mellem Horsens og Aarhus er der også adskellige
huller.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Leo Jensen

Dato : 22-12-09 08:25

On 22 Dec., 15:44, "Mogens \(K\)" <n...@mail.com> wrote:

> Der er ik noget at grine af, Leo - Juletrafikken er nu ødelagt for
> adskillige !!
> (jég ska bla. dén vej)

Det var bare et lille smil over måske at have været den der gjorde VD
opmærksom på problemet. Du må ud på den gamle hovedvej, afkørsel 60 må
det være...

Leo

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 22-12-09 16:28

> Det var bare et lille smil over måske at have været den der gjorde VD
> opmærksom på problemet.

Jow jow

> Du må ud på den gamle hovedvej, afkørsel 60 må det være...

Nu ser vi, hvad RNS 510'en fortæller mig til dén tid

Fra : Leo Jensen

Dato : 22-12-09 08:33

On 22 Dec., 16:28, "Mogens \(K\)" <n...@mail.com> wrote:
> "Leo Jensen" <leo.5...@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Jow jow

> Nu ser vi, hvad RNS 510'en fortæller mig til dén tid

Der går vel stadig færger fra Sjællands Odde ??

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 22-12-09 16:37

> Der går vel stadig færger fra Sjællands Odde ?

Færger over dét "bælt" er ik' noget, jég anvender

Fra : Leo Jensen

Dato : 22-12-09 09:19

On 22 Dec., 17:11, "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

> Det er først på hjemvejen at det er et problem.  ;-p

Min vurdering er at det var nordpå det var værst. www.trafikken.dk
siger bare at asfalten er dårlig i begge retninger.

Leo

Fra : Henrik B.

Dato : 22-12-09 17:25

> Min vurdering er at det var nordpå det var værst. www.trafikken.dk
> siger bare at asfalten er dårlig i begge retninger.

Ok, jeg lagde kun mærke til det i sydlig retning...

--
http://www.saabklub.dk/