Hvad gik der galt!
Fra : Ivan Madsen

Dato : 18-12-09 23:23

Tidligere på året var Barack Obama næsten perfekt, hvis han ville
genere dansk/svenskerne mest muligt med sin timing af ankomst og
afgang.

Hvad gik der galt i dag?

Først kiksede han den ideelle standsning af denne svenskerimport kl
7.30 og ventede til hen ad 9 (hvad der betød min kø mod Jyllingevej
var dobbelt op) - dernæst lader han dem fandme komme hjem igen og
venter med at stoppe forbindelsen til der stort set ikke er nogen at
genere?

Gives der nogen fornuftig forklaring? Det havde da været meget sjovere
at sige, "jeg flyver kl 17" og så tage af sted kl 16.20, så alle holdt
og blomstrede tilbage forbi Tårnby.

Ironi kan forekomme i ovenstående.