Gad vidst
Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-12-09 22:27

Sidder og funderer over hvorvidt tosserne der kan finde på at advokere for
sommerdæk en dag som i dag, overhovedet har prøvet at have gode vinterdæk på
deres bil?

--
- Frank

Fra : Fisken i søen.

Dato : 16-12-09 22:35

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen
> Sidder og funderer over hvorvidt tosserne der kan finde på at advokere for
> sommerdæk en dag som i dag, overhovedet har prøvet at have gode vinterdæk
> på deres bil?

Er du inde på, at dine nok så kendte conti-slidbanedæk ville være det
rigtige, altså hvis man ikke gør som du og køre karkassen helt af hjulet.

Fra : Martin [6000]

Dato : 16-12-09 22:44

Den Wed, 16 Dec 2009 22:27:25 +0100 skrev Frank Leegaard:

> Sidder og funderer over hvorvidt tosserne der kan finde på at advokere
> for sommerdæk en dag som i dag, overhovedet har prøvet at have gode
> vinterdæk på deres bil?

Det har de _ikke_.

Dem jeg normalt snakker med i den henseende har kørt sommerdæk i 35 år og
agter ikke at ændre på dette.

--
Martin
Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-12-09 22:54

"Martin [6000]" skriver:

> Dem jeg normalt snakker med i den henseende har kørt sommerdæk i 35 år og
> agter ikke at ændre på dette.

Så gammel er Ekko da ikke....

Klaus

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-12-09 23:09

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> "Martin [6000]" skriver:

> Så gammel er Ekko da ikke....

Næe .. men han virker til at være langt over efterlønsalderen ...

--
- Frank

Fra : Henrik B.

Dato : 16-12-09 23:01

"Martin [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i meddelelsen

> Det har de _ikke_.
>
> Dem jeg normalt snakker med i den henseende har kørt sommerdæk i 35 år og
> agter ikke at ændre på dette.

Hvis blot de vidste, hvor meget de leger med eget og andre liv...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-12-09 23:10

Henrik B. wrote:
> "Martin [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis blot de vidste, hvor meget de leger med eget og andre liv...

Er det nu vi skal have aktivisterne på banen?

Opskårne dæksider og det der er værre.

--
- Frank

Fra : Z

Dato : 17-12-09 00:47

> Hvis blot de vidste, hvor meget de leger med eget og andre liv...

Eller bare forsinker os andre

En tur alene gennem kbh ved 2200-tiden hvor der er kørt lidt på sneen
tog 40 min mod normalt ca. 20, fordi man lå bag en der holdt sig på de
25 stykker. Og så på sidste vej skulle en pickup på sommerdæk over 5 stk
vejbump. Det tog også sin tid...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-12-09 23:08

Martin [6000] wrote:

> Det har de _ikke_.

Næe .. Lyder ikke sådan. Al deres snak er gamle skrøner.

> Dem jeg normalt snakker med i den henseende har kørt sommerdæk i 35
> år og agter ikke at ændre på dette.

Virker godt nok mere som automatreaktion end reel erfaring og overvejelse.

--
- Frank

Fra : Henrik B.

Dato : 16-12-09 23:01

> [...]
> sommerdæk en dag som i dag, overhovedet har prøvet at have gode vinterdæk

Så masser af disse hjerneamputerede typer i dag...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-12-09 23:11

Henrik B. wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen
>
> Så masser af disse hjerneamputerede typer i dag...

Synes jeg har hørt mere på deres sludder herinde end set dem. Man skal trods
alt være særlig opmærksom i disse tider, på netop sidefrakommende trafik der
kan ske at have sommerdæk på.

--
- Frank

Fra : Finn Guldmann

Dato : 17-12-09 10:54

Henrik B. skrev:
> Så masser af disse hjerneamputerede typer i dag...

Og du er helt sikker på at det var dækkene og ikke hjerneamputeringen
der gjorde forskellen?

Jeg beklager at måtte meddele at efter min bedste overbevisning er
trafikale tåber altså stadig trafikale tåber selvom de får vinterdæk på
deres bil.

Vejret i disse dage bringer blot en større andel af tåberne frem i
lyset. Og hvis de ellers havde mulighed for selverkendelse, bringe nogle
af tåberne til at indse at de altså ikke hører til blandt de der 20%
bedste bilister som de ellers er overbevist om.

Fra : Martin [6000]

Dato : 16-12-09 23:25

> Så gammel er Ekko da ikke....

Jeg kunne faktisk godt mistænke ham for at være godt deroppeaf.. uden at
der skal være noget negativt i det.

Fra : Martin [6000]

Dato : 16-12-09 23:33

> Virker godt nok mere som automatreaktion end reel erfaring og
> overvejelse.

Det er det skam også - for ak og ve der er da ikke nogen der skal komme
og fortælle DEM noget..

Mødte en i dag som ikke kunne forlade den lokale blomsterhandlers
parkeringsplads.. en ganske svag stigning men den fine 2WD SUV holdte
bare og spandt de fine store alufælge.. Jeg var i god tid, men grinte
bare og kørte videre. Mon han nogensinde kom hjem? Jeg kunne egentlig
ikke være mere ligeglad Folk der skider i bukserne med vilje må selv
finde et rent par - meget vil jeg hjælpe folk med, men ikke ting de
åbentlys selv er skyld i og herre over at kunne have undgået.

Nåh ja også min kollega i dag som mødte på arbejde i sin fine BMW med 19"
lavprofil.. meen han er nu heller ikke fabrikkens skarpeste .. han vil
sikkert ikke engang fatte hvorfor han røg i grøften hvis det skete.. for
den har jo ESP og alt muligt!!! øhm.. ja? og nu har den buler - vil du
have en buket blomster? Der holder en i den anden ende af byen og stadig
ikke er kommet hjem med dem han købte tidligere ))

Kan mærke på det hele jeg de næste par dage skal tjene kassen. Sommerdæk?
Det koster lige 500 spir at blive trukket fri - alternativt kan du jo
vente på Falck som har ventetid plus tager 1200,- for ikke-medlemmer.

Fra : Brian

Dato : 17-12-09 08:46

> [...]

> Det koster lige 500 spir at blive trukket fri - alternativt kan du jo
> vente på Falck som har ventetid plus tager 1200,- for ikke-medlemmer.

Har du fået chippet livet af Kia'en - eller trækker du bilerne fri med
rugbrødsmuskler ?

/Brian

Fra : Martin [6000]

Dato : 16-12-09 23:34

> Hvis blot de vidste, hvor meget de leger med eget og andre liv...

Det ved det ikke for du kan ikke fortælle dem det så de kan forstå det.

For det går jo nok.................................... det plejer det
jo.......................

Fra : Martin [6000]

Dato : 16-12-09 23:38

Den Wed, 16 Dec 2009 23:34:32 +0100 skrev Frank Leegaard:

> Livet har ikke lært ham meget i alle fald.

Jeg tror faktisk livet har lært ham meget - det er bare ikke det hele han
har forstået lige godt

Fra : Martin [6000]

Dato : 16-12-09 23:57

> *Grrrrr.....* Typisk holdning hos gamle forstokkede røvhuller, som er
> imod al udvikling...

Jep... og der er kun en løsning. Konsekvens! Lad dem køre i grøften og
lad dem få en bøde for det og lad dem opdage forsikringen ikke dækker..

Lad mig gætte: Næste år har de vinterdæk på!

Det er det eneste der virker mod disse personager der ikke tager imod råd
fra andre folk - konsekvens. Og den skal være hård og ubarmhjertig. Og de
skal være klar over den fra starten så de ikke bagefter kan skjule sig
under "jamen jeg var ikke klar over.. " "LUK RØVEN Arne - gu' var du klar
over det!".

Fra : Martin [6000]

Dato : 16-12-09 23:58

> Ahr ... I sådan en situation bliver jeg blød. Særlig hvis chaufføren er
> en køn ung pige med desperation i blikket.

Det er noget helt andet.. så er der måske "betaling" i farvandet jo

Fra : Martin [6000]

Dato : 17-12-09 00:07

> Det er netop det. Jeg griner en røv i laser når de folk, der bliver ved
> med deres sommerdæksvrøvl, ryger i grøften.

Jep

Fra : Martin [6000]

Dato : 17-12-09 00:14

> Lady in distress skal man aldrig overse ..

Du har ret.. jeg laver en note

Fra : Martin [6000]

Dato : 17-12-09 08:59

> Har du fået chippet livet af Kia'en - eller trækker du bilerne fri med
> rugbrødsmuskler ?

Den kan trække mere end du tror kan jeg godt læse

Hvis den kan slæbe Knaus'en inkl. oppakning op gennem bjergene i Frankrig
kan den sq også slæbe en snoldet bil fri

Tricket er, at bakke den fri, så trækker rebet forenden mod asfalten og
der er max bid.

Fra : Martin [6000]

Dato : 17-12-09 10:27

> Uha nej - jeg har yderst høre tanker om dit kære automobil...

I know :)

> Jowjow, men der er vel også bedre greb i de franske bjerge hvor du
> triller med Knaus'en (fnis!!) uden forhindringer, end på en sne/isglat
> vej hvor Knaus'en pendant sidder fast i en snedrive, og først skal
> vristes løs ?

Altså nu har jeg slet ikke lyst til at trække CV i snevejr uden 4x4 og
ordentlige vinterdæk på sådan en..

> Og tror man på det - sådan virkelig tror på det helt inde i hjertet -
> kan alt ske!

Æh.. jeg har netop gjort det flere gange i SAAB'en?

Fra : Kent Friis

Dato : 17-12-09 10:40

> [...]
> sommerdæk en dag som i dag, overhovedet har prøvet at have gode vinterdæk på

Hvad jeg ikke fatter...

Fint nok at folk ikke gider skifte. Men vinterdæk om sommeren har måske
et par procent ringere vejgreb - indtil man kommer derop hvor det
alligevel koster mindst et klip, er forskellen så minimal at det ikke
betyder noget.

Hvorimod sommerdæk om vinteren, der er jo mærkbar forskel i
bremselængden selv under "best case" forhold. Og "worst case", har
sommerdækkene slet ikke nogen bremselængde.

Hvorfor er det så at folk der ikke gider skifte kører rundt på
sommerdæk? Smid da et par vinterdæk på, og glem sommerdækkene.

Jeg har selv kørt på vinterdæk hele 2009, uden problemer. Og de
160 km/t vinterdækkene er godkendt til har jeg alligevel ikke været
over. Og det bare fordi jeg ikke nåede at få skiftet til sommerdæk.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Fisken i søen.

Dato : 17-12-09 10:44

"Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i meddelelsen

> Smid da et par vinterdæk på, og glem sommerdækkene.

Sommerdæk bremser bedre på tør og våd vej.

Fra : Anders Majland

Dato : 17-12-09 10:43

> Sidder og funderer over hvorvidt tosserne der kan finde på at advokere for
> sommerdæk en dag som i dag, overhovedet har prøvet at have gode vinterdæk
> på deres bil?

De to "alternativt parkerede" jeg passerede i aftes kunne jeg desværre ikke
se dækmonteringen på. Den ene var en kassevogn (mercedes crafter størrelse)
der lå på siden
ved udgangen af et sving.

Den anden var en 90'er grøn japaner sedan (323 ?) der stod med snuden ind i
midterautoværnet lige syd for randers n afkørslen på E45. Nordgående lige
hvor vejen begynder at dreje lidt igen efter broen.

Ja der var da glat og "tumpen" stod mellem sin bil og trafikken mod sig og
talte i mobiltelefon. Jeg lå i højre spor og var ved at blive overhalet da
vi "pludseligt" så bil og mand der spærrede venstre spor. ABS'blinkede da
lidt jeg kastede anker så ham fra andet spor kunne komme ind foran. Tror han
var glad for ESP da han lavede en undvigemanøvre med ~50km/t ...

Men jeg var imponeret over hvor godt smart'en på ts800 bed i underlaget.
Udover ABS'ens aktivering ved randers var det først da jeg skulle sætte
igang på motorvejsfrakørslen at ESP'en lige blinkede nogle gange (Hvis den
blinker af en på lige vej med konstant hastigehd er man imho alt for tæt
grænsen ...) Men nu havde jeg så også 50-60kg i bagagerummet lige over de
trækkende. Det hjælper jo måske også lidt med at få bid - Kan huske min far
om vinteren sommetider kørte rundt på nogle havefliser bag bagsædet på hans
wv boble for bedre bid ....

Fra : Henrik B.

Dato : 17-12-09 19:59

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev i meddelelsen

> se dækmonteringen på. Den ene var en kassevogn (mercedes crafter
> størrelse)

Den hedder nu Sprinter.
Crafter er når der er klistret VW-logoer på den..

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Anders Majland

Dato : 18-12-09 22:04

> Den hedder nu Sprinter.
> Crafter er når der er klistret VW-logoer på den..

nåe ja ... om det så var en sprinter eller en crafter der lå på siden i
grøften ved jeg ikke ... Brugte mest på opmærksomheden på om der skulle være
et eller andet der havde sendt ham derud ... Men der var vist bare
kombinationen ned-ad-bakke, sving og for høj hastighed ...

Fra : Leo Jensen

Dato : 17-12-09 03:01

On 17 Dec., 10:44, Fisken i søen. <fisk@s. en> wrote:

> Sommerd k bremser bedre p t r

Ja, et par procent

og v d vej.

Nej, det gør de ikke.

Folk kører på sommerdæk året rundt fordi de er nærige. Vinterdæk vil
jo slides hurtigt om sommeren.

Leo

Fra : Fisken i søen.

Dato : 17-12-09 11:15

"Leo Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Ja, et par procent
>
> og v d vej.
>
> Nej, det gør de ikke.

Våd og tør vej

http://www.google.dk/search?q=sommerd%C3%A6k+bremser+bedst+p%C3%A5+v%C3%A5d+vej&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a

Jeg skrev intet om sne.

Fra : Fisken i søen.

Dato : 17-12-09 11:19

http://www.e-pages.dk/horsensfolkeblad/251/2

Fra : Martin [6000]

Dato : 17-12-09 11:03

> Det er jeg overhovedet ikke i tvivl om. Det viser jo også bare, at du
> virkelig har troet på det - et tegn på mental styrke!

Jeg har lidt svært ved at forstå hvad du egentlig mener..

Mener du, at det ikke kan lade sig gøre og jeg bare skal tro på det?

Jeg havde en kammerat der var røget i grøften og sad fast i halvt mudder,
halvt sne... hjulene spandt ikke men han lå også 1 meter "under" mig dvs.
tovet trak kraftigt i forenden. Jeg tænkte det måtte briste eller bære så
omdrejninger på svinet og slip koblingen rimeligt kontant.. han nærmest
fløj op af grøften.

Så jo Brian - det kan altså godt lade sig gøre.

Fra : Martin [6000]

Dato : 17-12-09 11:04

Den Thu, 17 Dec 2009 10:44:29 +0100 skrev Fisken i søen.:

> "Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i meddelelsen

> Sommerdæk bremser bedre på tør og våd vej.

Hvor meget?

Fra : Fisken i søen.

Dato : 17-12-09 11:17

> Hvor meget?

Aner det ikke, men selv få procent er vel bedre end 0%.

Eksperterne siger at vinterdæk "kun" er bedst når der ligger sne.

Fra : Kent Friis

Dato : 17-12-09 11:27

Den Thu, 17 Dec 2009 11:16:40 +0100 skrev Fisken i søen:
> "Martin [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i meddelelsen

> Aner det ikke, men selv få procent er vel bedre end 0%.

Det mener de jo åbenbart ikke, siden de kører på sommerdæk også om
vinteren.

> Eksperterne siger at vinterdæk "kun" er bedst når der ligger sne.

Eller er så meget vand at vinterdækkenes grovere mønster kan følge med
til at flytte det.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Fisken i søen.

Dato : 17-12-09 11:39

> Eller er så meget vand at vinterdækkenes grovere mønster kan følge med
> til at flytte det.

Vinterdæk bremser 10-15% dårligere på tør og våd vej.

Og de to vejtyper er jo nok dem der er flest af i DK.

Fra : obak

Dato : 17-12-09 18:49

"Fisken i søen." <fisk@s.øen> skrev i en meddelelse
> "Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i meddelelsen

> Vinterdæk bremser 10-15% dårligere på tør og våd vej.

For nogen tid siden var der en test/klip af ham journalisten som samlignede
vinterdæk på våd og tørvej, som samlignede vinter / sommerdæk på tør / våd
vej. Den konklusion var entydig, vinterdækket bremsede overlegent bedre på
våd vej. Desværre kan jeg ikke genfinde klippet, men mener den har været
vist her i dette forum.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-12-09 18:54

obak skriver:

> [...]
> våd vej. Desværre kan jeg ikke genfinde klippet, men mener den har været

Det var på glatførebane.

I et af de følgende indlæg i tråden henviste jeg til hjemmesiden for et
køreteknisk anlæg, hvor de fortalte om deres glatførebane. Den simulerer
ikke våd vej, men isglat vej - der er en verden til forskel.

Klaus

Fra : Kent Friis

Dato : 17-12-09 20:55

Den Thu, 17 Dec 2009 18:54:13 +0100 skrev Klaus D. Mikkelsen:
> [...]
> køreteknisk anlæg, hvor de fortalte om deres glatførebane. Den simulerer
> ikke våd vej, men isglat vej - der er en verden til forskel.

Da jeg var på glatbane, var det vinter, og ingen kunne få bilen rundt
om svinget med de hastigheder kørelæreren sagde vi skulle. Efter en
af pigerne havde taget en snurretur, gik hun op og hentede kørelæreren,
og sagde: "Nu viser DU hvordan det skal gøres".

Efter kørelæreren selv havde taget en snurretur, gav han sig til at
salte.

Isglat er noget helt andet end en glatførebane.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-12-09 22:02

Kent Friis wrote:

> [...]
> salte.
>
> Isglat er noget helt andet end en glatførebane.

IMHO er en glatførebane midt imellem vådt føre og isglat. Sådan ligesom
fedtet føre efter bladnedfald og lignende.

Temmelig glat, men ikke totalt uhåndterbar, som is kan være.

--
- Frank

Fra : Fisken i søen.

Dato : 17-12-09 11:27

> [...]
> sommerdæk en dag som i dag, overhovedet har prøvet at have gode vinterdæk

"Færdselsstyrelsen advarer mod vinterdæk
Færdselsstyrelsen skærer igennem i den gode, gamle diskussion om vinterdæk:
Samlet set er de farligere i Danmark end at køre med sommerdæk året rundt,
fordi vi har så lidt sne, og de bremser dårlige på våd vej. "

http://ing.dk/artikel/82984-faerdselsstyrelsen-advarer-mod-vinterdaek

Ja FDM har en anden mening, men er de 100% uvildige, eller høster de mon
kolde kroner på de dæk der sælges, jeg ved det ikke, men det ville ikke
overraske.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 17-12-09 15:22

Fisken i søen. skrev:
> [...]
> vinterdæk: Samlet set er de farligere i Danmark end at køre med
> sommerdæk året rundt, fordi vi har så lidt sne, og de bremser dårlige på

Hvis man ikke har til hensigt at få FS til at fremstå som de rene tåber
bør man vel egentlig huske også at citere at for at udmeldingen holder
vand skal man sætte farten passende ned, evt. blive hjemme, de (få) dage
hvor forholdene ikke lige er med sommerdækkene.

> Ja FDM har en anden mening, men er de 100% uvildige, eller høster de mon
> kolde kroner på de dæk der sælges, jeg ved det ikke, men det ville ikke
> overraske.

Du mener at FDM er lige så troværdige som Kræftens Bekæmpelse?

Fra : Fisken i søen.

Dato : 17-12-09 15:29

"Finn Guldmann" <n@a.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> vand skal man sætte farten passende ned, evt. blive hjemme, de (få) dage
> hvor forholdene ikke lige er med sommerdækkene.

Enig.

> Du mener at FDM er lige så troværdige som Kræftens Bekæmpelse?

Se det er lidt tricky, det kan du ikke være bekendt

Fra : Martin [6000]

Dato : 17-12-09 12:04

> Derfor mener jeg at problemet skal løses INDEN tåberne bliver sluppet
> fri i trafikken. Det ville gavne trafikken - hele året.

Er der nogen der er uenig i det da?

Fra : Martin [6000]

Dato : 17-12-09 12:04

> * På tør eller våd vej har vinterdæk i gennemsnit 10-15 % længere
> bremselængde end almindelige dæk.

Det var ikke meget.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 17-12-09 13:44

Frank Leegaard frembragte:
> Sidder og funderer over hvorvidt tosserne der kan finde på at advokere for
> sommerdæk en dag som i dag, overhovedet har prøvet at have gode vinterdæk på
> deres bil?

Vi har sommerdæk på tror jeg nok (Michelin Primacy); bliver hjemme fra
arbejde

Har lige skubbet en bil med fine vinterdæk igang hér på villavejen; den
spandt som en kat!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-12-09 17:03

"Martin [6000]" skriver:

> Hvis den kan slæbe Knaus'en inkl. oppakning op gennem bjergene i Frankrig
> kan den sq også slæbe en snoldet bil fri

Damn, jeg tror sku at jeg skal ud at lege redningstjeneste med Golfen,
den er jo godkendt til at slæbe 1400 kg.

Klaus

Fra : Martin [6000]

Dato : 18-12-09 00:43

> Tilsyneladende ja. Du kan blot kigge på det antal tåber du møder i
> trafikken hver dag.

Jeg er skam ikke uenig.

Men jeg holder stadig på rette fodtøj uanset hvilken fører der sidder bag
rattet.

Fra : Martin [6000]

Dato : 18-12-09 00:44

> Det er jeg som sagt ikke i tvivl om... helt alvorligt.

OK - jeg læser det bare (stadig) som om du ikke rigtig tror på det..

Fra : Martin [6000]

Dato : 18-12-09 00:45

> Damn, jeg tror sku at jeg skal ud at lege redningstjeneste med Golfen,
> den er jo godkendt til at slæbe 1400 kg.

Fuck hvad den er godkendt til.. kan den trække så lad den trække

Fra : Martin [6000]

Dato : 18-12-09 01:26

Den Fri, 18 Dec 2009 01:00:09 +0100 skrev Frank Leegaard:

> Lejlighedsvis vil jeg give Martin 112% ret.

Det er en glidebane (!) Frank....

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-12-09 06:13

"Martin [6000]" skriver:

> Fuck hvad den er godkendt til.. kan den trække så lad den trække

Næh du, sådan spiller klaveret ikke her.

Klaus

Fra : Martin [6000]

Dato : 18-12-09 07:57

Den Fri, 18 Dec 2009 06:12:30 +0100 skrev Klaus D. Mikkelsen:

> "Martin [6000]" skriver:

> Næh du, sådan spiller klaveret ikke her.

Så få det stemt

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 18-12-09 00:27

On 18 Dec., 07:56, "Martin [6000]" <marti...@tiscali.dk> wrote:

> Så få det stemt

Det er stemt helt og aldeles.

Der kommer ikke klædeskab bag bilen. Det er mit liv for kort til.

Klaus

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-12-09 09:25

Klaus D. Mikkelsen (google groups) wrote:

> Det er stemt helt og aldeles.
>
> Der kommer ikke klædeskab bag bilen. Det er mit liv for kort til.

Bare ord som "campinghabit" says it all.

--
- Frank

Fra : Martin [6000]

Dato : 18-12-09 10:56

> Der kommer ikke klædeskab bag bilen. Det er mit liv for kort til.

Hmm det var nu heller ikke det jeg snakkede om...