Ombygning af tank.
Fra : lh

Dato : 02-08-01 22:30

Hej Alle

Er der nogen der har erfaring med ombygning af tank ?? og er der nogen der
kender en smed, der kan klare det ?

Jeg er den lykkelige ejer af en Honda SLR 650, men tanken har kun 9,5 liter
brugbart indhold, før man kommer til reserve. Det giver 2 tankninger hver
uge, og det er lidt træls, så derfor vil jeg gerne have den udvidet.

MvH
Lars

Fra : JENS OLE SØRENSEN

Dato : 03-08-01 23:55

Hej Lars
Jeg har postet 3 billeder på dk.binaer.motor, af min secatank som jeg har
fået lavet fra 19 liter til 24. Den blev skåret op langs kanten hele vejen
rundt, og derefter blev der svejset en strimmel plade imellem hele vejen
rundt. Det var noget møg at svejse i, da pladen i tanken nogle steder er
papirstynd. Min smedeven mente at det nok skulle være Tigsvejset eller
slagloddet. Den var lidt utæt til at starte med, men det fik jeg udbedret
med noget 2 komponent tanktætner. Jeg har nu kørt halvanden sæson (18000 km)
uden problemer siden. Håber det er til hjælp, og held og lykke med
projektet.

--
Hilsen Olie
Fedet´s flotteste seca kører