Kan det være frost ?
Fra : Ukendt

Dato : 15-12-09 19:13

Lige under min omdrejningstæller, sidder der et digitalt ur.

Her til morgens, da jeg startede bilen, og jeg kikker på klokken, er der
kommet nogle små sorte streger/prikker på selvve det digitale displayet.
Her er et billed af problemet

http://www.billedeupload.dk/photo/2009-12/cf40a47c/Display_ur.jpg.html

Det er taget med min mobil, ikke et så godt billed, men
man kan se ved 8-tallet forneden de mørke/sorte pletter.

Jeg frygter at der på selve det digitale display er kommet en slags fejl,
som man ikke selv kan lave, nogen der har haft dette problem, og ved '
hvordan man evt kan udbedre det, uden at skulle udskifte det hele plz ?

Har hørt det måske kan være nattefrosten der har forårsaget det,
og at det måske forsvinder når det bliver varmere i vejret.

Andre der har været ud for noget lignende ?
Mvh Kim
WV Polo Model 1,6
1. gang indregistreret: 16/10-1995
Antal døre 3
Stel nr. WVW2226N2TW026554

Fra : Per Jensen

Dato : 16-12-09 08:34

Kim skrev:
> [...]
>
> Her til morgens, da jeg startede bilen, og jeg kikker på klokken, er der
> kommet nogle små sorte streger/prikker på selvve det digitale displayet.

Det ligner et utæt LCD display der er kommet luft ind i. Det sker før
eller siden på mange displays, og der er ikke teknisk grundlag for at
frost skulle fremme det.

Der er intet at stille op - lev med det eller find et andet display hos
en hugger.

// Per.