Rep. af el-bagrude
Fra : Ukendt

Dato : 14-12-09 21:15

Hej..

Jeg skal prøve at få 4-5 strenge til at kørei bagruden...

første forsøg på værksted duede ikke, så nu har jeg købt en bøtte lim
selv...

jeg tror måske der er en lak uden på de ledene baner, jeg overvejer at slibe
let med korn 400 eller lign inden lim...

men kunne det være en ide at lime en tynd metal tråd med eller måske
staniol...??, det bliver lidt tykkere og så er chancen for at rive det op
igen større?

Kasper

Fra : Armand

Dato : 16-12-09 17:20

Kasper skrev:
> [...]
>
> men kunne det være en ide at lime en tynd metal tråd med eller måske
> staniol...??, det bliver lidt tykkere og så er chancen for at rive det

Der findes også penne med elektrisk ledende 'maling' til dén reparation!

--
Armand.