Ny brugt test viser samme billede af fejl,~
Fra : Henrik B.

Dato : 04-12-09 03:29

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-12-09 12:26

Henrik B. wrote:
> http://www.bilbasen.dk/nyheder/fdm-corolla-bedst-citron-vaerst_ID27243.htm

Jøpz .. og naturligvis et par VW ind i topstriden ...

--
- Frank

Fra : Brian

Dato : 04-12-09 14:12

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Jøpz .. og naturligvis et par VW ind i topstriden ...

I Motorfår de dog stadig en kommentar om, at de ikke helt lever op til deres
rennomé.

Som gammel Opel mand (dvs. det mærke jeg har haft mest, samt min første bil)
er det glædeligt at se, at de er kommet efter kvaliteten. De er endda det
eneste mærke der er repræsenteret i top 3, i alle tre kategorier.

/Brian

Fra : Martin [6000]

Dato : 04-12-09 14:33

> I Motorfår de dog stadig en kommentar om, at de ikke helt lever op til
> deres rennomé.

Vi behøver vel også kun kigge syd for grænsen hvor ADAC (tror jeg det
var, dem der laver deres 100000km test) hagler bl.a. Passat og Touran ned
som værende fyldt med fejl og børnesygdomme.

Så meget for VW "kvalitet" .... men det sælger jo godt Man må håbe
det er blevet bedre på nyeste generation.

--
Martin

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-12-09 14:44

"Martin [6000]" skriver:

> Vi behøver vel også kun kigge syd for grænsen hvor ADAC (tror jeg det
> var, dem der laver deres 100000km test) hagler bl.a. Passat og Touran ned
> som værende fyldt med fejl og børnesygdomme.

Men Golf er de glade for....

Klaus

Fra : Henrik B.

Dato : 04-12-09 06:54

On 4 Dec., 14:11, "Brian" <n...@tak.du> wrote:

> Som gammel Opel mand (dvs. det mærke jeg har haft mest, samt min første bil)
> er det glædeligt at se, at de er kommet efter kvaliteten. De er endda det
> eneste mærke der er repræsenteret i top 3, i alle tre kategorier.

Jep, ingen tvivl om at Opel leverer et rigtig godt produkt. Jeg hørte
for et års tid siden, at Opel var den bedst byggede tyske bil...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-12-09 15:18

Henrik B. wrote:

> Jep, ingen tvivl om at Opel leverer et rigtig godt produkt. Jeg hørte
> for et års tid siden, at Opel var den bedst byggede tyske bil...t

Efter i 20-25 år at have været den ringeste, var der vel ingen vej uden om.

--
- Frank

Fra : Martin [6000]

Dato : 04-12-09 23:48

> Men Golf er de glade for....

Den har jeg heller ikke læst det store negative om...

--
Martin

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-12-09 08:27

"Martin [6000]" skriver:

> Den har jeg heller ikke læst det store negative om...

Det spøjse er at Touran er bygget af stort set samme stumper.

Klaus

Fra : Martin [6000]

Dato : 05-12-09 12:19

> Det spøjse er at Touran er bygget af stort set samme stumper.

Spøjse? Det er da nærmere tragisk så...

--
Martin

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-12-09 13:23

"Martin [6000]" skriver:

> Spøjse? Det er da nærmere tragisk så...

Det viser en ud af 3 ting:

1. De har væet uheldige med den Touran de havde

2. De har været heldige med Golfen.

3. At de stumper der elveret til en Touran er ringere end dem til Golf.

Klaus