Skift af sidespejl i Civic.
Fra : Bjarne K.

Dato : 02-12-09 12:20

Kan man selv skifte sit sidespejl (kun selve spejlet) på en Honda Civic
1998 1.5LSi.

1. Enten skal man ind bagfra, og i givet fald vil jeg overlade det til
værkstedet.

2. Eller også må det dreje sig om, at man forfra skal brække den
plastikplade ud som det ødelagte spejle sidder på.

Nogen der har et bud på hvad der skal til.

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 03-12-09 20:24

"Bjarne K." <b@bjarnek.invalid> wrote in message
> Kan man selv skifte sit sidespejl (kun selve spejlet) på en Honda Civic
> 1998 1.5LSi.

Bare lige en lille update, hvis andre kommer i samme situation. Ringede til
Honda forhandleren idag.

Man kan nøjes med at købe et nyt spejl (sikke monteret på et stykke
plastik). I.flg reservedels manden, kan det skiftes på få minutter, hvis man
er findernem. Og da jeg er det, får jeg dem til at skifte det for mig.

Spejlet koster forøvrigt 270,- (kan ikke huske om det var inkl moms)

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 03-12-09 22:27

"Bjarne K." <not@nej.ni> wrote in message

> Man kan nøjes med at købe et nyt spejl (sikke monteret på et stykke
> plastik). I.flg reservedels manden, kan det skiftes på få minutter, hvis
> man er findernem. Og da jeg er det, får jeg dem til at skifte det for mig.
^ ikke