Hvad indeholder et service eftersyn til Ra~
Fra : Ukendt

Dato : 01-12-09 19:56

Hej

Jeg har prøvet, at finde ud af hvad et 120.000 km. service indeholder på en
Toyota Rav4 2,2 diesel fra 2006.

Jeg har prøvet at google og se på Toyotas hjemmeside, men jeg har ikke kunne
finde noget.

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde de oplysninger ?

mvh

Peter

Fra : Brian

Dato : 01-12-09 20:28

"Peter DK" <popeye(snabel)mail.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Er der nogen der ved hvor jeg kan finde de oplysninger ?

I dit servicehæfte. Hvis det ikke er til at finde, skriver du en mail/ringer
til et Toyota værksted, beder om en pris på 120.000Km service, og hvad det
inkluderer.

/Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-12-09 21:12

Peter DK skriver:

> Er der nogen der ved hvor jeg kan finde de oplysninger ?

I bilens servicehæfte....

Klaus

Fra : Mikael

Dato : 02-12-09 05:49

On 1 Dec., 20:28, "Brian" <n...@tak.du> wrote:

> I dit servicehæfte. Hvis det ikke er til at finde, skriver du en mail/ringer
> til et Toyota værksted, beder om en pris på 120.000Km service, og hvad det
> inkluderer.

Og når du er kommet dig over chokket på prisen, ringer/skriver du til
et værksted i Malmø og spørger om det samme og så smutter du derover
og sparer et par tusind kr.

Mikael

Fra : MVJ

Dato : 02-12-09 19:55

> [...]

Og når du er kommet dig over chokket på prisen, ringer/skriver du til
et værksted i Malmø og spørger om det samme og så smutter du derover
----------------------

Så må vi håbe han bor i nærheden af Malmø - er han fra Fyn eller Jylland er
det nok Flensborg han skal kikke efter.
Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-09 22:01

> Og når du er kommet dig over chokket på prisen, ringer/skriver du til
> et værksted i Malmø og spørger om det samme og så smutter du derover
> og sparer et par tusind kr.

Mit lokale Toyota værksted skal have 6.352,- kr, hos Toyota Helsingborg skal
de have 6.200,- Sek ( 4.472,-kr.) og den lokale "uautoiriseret" skal have
4.500,- kr.

Tror nok jeg vælger den lokale "uautoiriseret"

Peter