Hvad siger dit bilvalg om dig :)
Fra : Mogens

Dato : 30-11-09 17:58

He he - prøv at se, hvad dit bilvalg fortæller om dig.
www.dinepenge.dk/bil/artikel/hvad-siger-din-bil-om-dig

Jeg er jo "tidligere" Alfist:
Alfa Romeo -> Kører du Alfa, vælger du bil med hjertet. En Alfa er et
entusiastisk valg med god stil, for der er ingen - ingen! - der køber Alfa
uden at være følelsesmæssigt berørt. Valget af Alfa er et selvbevidst
signal, der fortæller om en passioneret ejer med sans for stil, design og
køredynamik.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-11-09 18:03

Mogens wrote:
> [...]
> Alfa uden at være følelsesmæssigt berørt. Valget af Alfa er et
> selvbevidst signal, der fortæller om en passioneret ejer med sans for

Samt totalt mangel for perfektionisme i robust holdbarhed.

En bil købt uden pandelapper i sving ..

--
- Frank

Fra : Mogens

Dato : 30-11-09 18:43

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Samt totalt mangel for perfektionisme i robust holdbarhed.
> En bil købt uden pandelapper i sving ..

Nu kan man i artiklen slet ikke læse, hvorledes VW-købere vurderes. Det kan
man jo så tolke, som man vil

Fra : Henrik B.

Dato : 30-11-09 18:48

"Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen

> Nu kan man i artiklen slet ikke læse, hvorledes VW-købere vurderes. Det
> kan man jo så tolke, som man vil

*Heh heh*

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-11-09 20:15

Mogens wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Nu kan man i artiklen slet ikke læse, hvorledes VW-købere vurderes.
> Det kan man jo så tolke, som man vil

Aviser beskæftiger sig mest med idiotier, hvis du har lagt mærke til det
... -såe ...

Nej.

--
- Frank

Fra : P

Dato : 30-11-09 20:26

On Mon, 30 Nov 2009 17:43:29 GMT, "Mogens" <no@mail.com> wrote:

>"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

>Nu kan man i artiklen slet ikke læse, hvorledes VW-købere vurderes. Det kan
>man jo så tolke, som man vil

Forfatteren ved sikkert slet ikke der findes noget som hedder VW.
Bedømt ud fra hans andre udgydelser, har de forhåbentlig ikke trykt
flere end 100 eksemplarer af bogen .. det burde række til forfatterens
familie, som bør være de eneste som skal udsættes for sådan en omgang
vrøvl.

/P

Fra : René Løweneck

Dato : 01-12-09 18:29

> [...]
> flere end 100 eksemplarer af bogen .. det burde række til forfatterens
> familie, som bør være de eneste som skal udsættes for sådan en omgang

Enig.

Fra : Brian

Dato : 30-11-09 21:11

> He he - prøv at se, hvad dit bilvalg fortæller om dig.
> www.dinepenge.dk/bil/artikel/hvad-siger-din-bil-om-dig

Well, jeg skiftede til BMW 3-serie for nogle måneder siden, og det rammer
han da meget godt - man bliver lynhurtigt sat i bås som kebabrytter

Om ikke andet giver sådan en sort 3-serie mulighed for nye venner. Jeg er
blevet stoppet to gange af politiet, der "bare lige skulle" tjekke -
herligt.

/Brian

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-11-09 22:42

Brian wrote:
> [...]
> Om ikke andet giver sådan en sort 3-serie mulighed for nye venner.
> Jeg er blevet stoppet to gange af politiet, der "bare lige skulle"

Brian-bil, 3-tyrker-i, evt 3-Perkeri-i og kebabtaunus?

Flere kælenavne?

--
- Frank

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 30-11-09 23:29

[Default] On Mon, 30 Nov 2009 22:41:35 +0100, "Frank Leegaard"
<frankFJERN@superbruger.dk> wrote:

>Brian-bil, 3-tyrker-i, evt 3-Perkeri-i og kebabtaunus?
>
>Flere kælenavne?

Ok, hele remsen igen :
BMW til salg. Ali-fælge, turban, sharwama i sæderne, flerkonet horn,
serberstyring, tonede hinduer, fjernbetjent allahrm og helt nyt
muslimanlæg. Mekkanisk OK. Sælges til højestbedende.

Wa aleikum salaam
Martin Mose Larsen

Fra : Brian

Dato : 30-11-09 23:43

"Martin Mose Larsen" <martin.mose.larsen@NOSPAMmail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]

Pizzaekspressen, grønthandlervogn, mullahslæde osv osv osv

Ugh! Ugh!

/Brian

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 01-12-09 00:39

[Default] On Mon, 30 Nov 2009 23:42:44 +0100, "Brian" <nej@tak.du>
wrote:

>Pizzaekspressen, grønthandlervogn, mullahslæde osv osv osv

>Ugh! Ugh!

La' vær' med at skifte emne!

--
sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Brian Lund

Dato : 01-12-09 08:14

Mogens wrote:
> [...]
> Alfa uden at være følelsesmæssigt berørt. Valget af Alfa er et
> selvbevidst signal, der fortæller om en passioneret ejer med sans for

/Mazda.
Mazda er definitivt på vej til at være noget for dem, som ikke har råd til
en BMW. Det betyder, at Mazda typisk er for fremadstræbende mænd fra det
formelle arbejdsliv, som i mange tilfælde har bilen via deres arbejde. Til
sammenligning var de ældre Mazda'er et meget traditions- og
fællesskabsorienteret signal - socialdemokratiet - hvorimod de nye er de
Konservative. Hvor det før var suppe, steg og is, er det nu sushi fra
supermarkedet./

Jeg kører i en splinterny mazda men kunne aldrig finde på at stemme på de
konservastive (man skal passe på hvad man siger), men jaeh jeg har sgu ikke
råd til en BMW, joh måske en 116'er på gule plader men derfor ville jeg sgu
aldrig købe en alligevel, nåh! :)
Sushien skal iøvrigt ikke hentes i supermarkedet, den henter jeg sgu nede i
sushi baren, det andet tør jeg slet ikke!

Det er altid godt at blive stereotypiseret.

Brian (som altså ikke er så tosset med bimmere)

Fra : Jensen

Dato : 01-12-09 15:02

On Mon, 30 Nov 2009 16:57:49 GMT, "Mogens" <no@mail.com> wrote:

> [...]
>uden at være følelsesmæssigt berørt. Valget af Alfa er et selvbevidst
>signal, der fortæller om en passioneret ejer med sans for stil, design og

Og med tanke på din næste bil:

Amerikaner-biler. Imagemæssigt svæver amerikanerbilerne mellem guldlænker,
rambuktyveri og halvfjerdser-kapitalisme. Først og fremmest fordi
amerikanske biler har de dimensioner, som amerikanerne kan lide, den tørst,
som kun amerikanske benzinpriser kan slukke og de slatne, magelige
køreegenskaber, som amerikanerne ikke vil gå på kompromis med. En
amerikanerbil udstråler en fundamental maskulin magt, og kigger man efter,
vil man finde en overrepræsentation af tatoverede ejere.

--
Thomas