Korrosion af komponenter + kortslutning
Fra : Lars Kristensen

Dato : 22-11-09 14:44

Fra : blueocean

Dato : 23-11-09 14:06

On 22 Nov., 14:43, Lars Kristensen <s...@acdc.dk> wrote:
> http://ing.dk/artikel/104279-korrosion-i-komponenter-koster-fem-milli...
>
> - Lars

og hvad er så dit budskab med linket, ud over det der beskrives i
artiklen

gert

Fra : Lars Kristensen

Dato : 25-11-09 19:45

blueocean wrote:

> og hvad er så dit budskab med linket, ud over det der beskrives i
> artiklen

Jeg beklager Der er ikke noget budskab, der var relevant for
dk.fritid.sejlads. Det var en fejlpost. Det var et link jeg ville læse
nærmere når jeg kom på arbejde.
Thunderbird har en eller anden underlig idé om hvis jeg står i en
nyhedsgruppe og starter en ny e-mail, så ignorerer den modtager adressen
og sender den i stedet til nyhedsgruppen. Det glemte jeg så lige i
skyndingen den aften.

Jeg har iøvrigt forsøgt at slette indlæget, men det er en funktion der
ikke er særlig godt understøttet af usenet, desværre.

- Lars

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 25-11-09 08:14

På 30 år er alting glemt. En artikel forfatteren blot fremstiller sin
uvidenhed.
Renrum er ikke nogen ny opfindelse, epoxylakering af printkort og
kraftige guldkontakter, komponent-dimmensionering tilpasset
varmeafgivelse og ældning heller ikke.
Der er intet nyt i den artikel!

Mvh/Harding

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 25-11-09 12:17

Et indlæg der er afsendt til usernettet kan ikke tilbagekaldes. Sådan
virker nettet.

Mvh/Harding

Fra : Lars Kristensen

Dato : 25-11-09 20:40

Harding E. Larsen wrote:
> Et indlæg der er afsendt til usernettet kan ikke tilbagekaldes. Sådan
> virker nettet.

For det første er navnet Usenet.
For det andet tager du fejl mht. sletning. Sletning af en post er
understøttet og defineret af definitionerne af Usenet. Problemet er bare
at mange af de servere der tager sig af at håndtere Usenet ikke
understøtter det.

Læs mere her:
http://en.wikipedia.org/wiki/Control_message

og her: