Hendes i10 siger bzzz
Fra : Steen

Dato : 21-11-09 17:17

Madammen har fået sig en Hyundai i10.
Jeg har lagt mærke til en lille "summen" fra en måske
servostyring/hjælpemotor - men lyden kommer også, når bilen fx holder
stille i tomgang. Andre i10-ejere, eller måske tekniske eksperter, der
kan svare på hvad det er?

Bilen har opført sig sådan, fra den var spritny.

Fra : Leo Jensen

Dato : 21-11-09 09:59

On 21 Nov., 17:17, Steen <ist...@googlemail.com> wrote:
> [...]
> kan svare på hvad det er?
>
> Bilen har opført sig sådan, fra den var spritny.

Benzinpumpe måske ? Eller ABS-pumpe ? Ber den før start af motor ?
Eller ber den mere, hvis du træder på bremsen ?

Leo

Fra : Steen

Dato : 21-11-09 23:39

On 2009-11-21 17:58:57 +0100, Leo Jensen <leo.5500@gmail.com> said:

> er

> Benzinpumpe måske ? Eller ABS-pumpe ? Ber den før start af motor ?
> Eller ber den mere, hvis du træder på bremsen ?
>
> Leo

Det er da værd at undersøge, om det er ABS, ESP eller lignende.
Jeg skal tjekke efter, næste gang jeg får lov til at køre i den

Fra : Søren C

Dato : 22-11-09 09:03

Hvorfor kører i den ikke bare på værksted??
Der er garanti på lortet, istedet for at sidde på internettet og
gætte
sig til fejl.

Fra : Mogens

Dato : 22-11-09 18:08

"Søren C" <soren_Helskov@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvorfor kører i den ikke bare på værksted??
> Der er garanti på lortet, istedet for at sidde på internettet og
> gætte sig til fejl.

Fordi søndagens skal gå med noget

Min bil har også en summelyd -> navigationens HD

Fra : Torben Scheel

Dato : 23-11-09 06:41

Mogens wrote:

> Min bil har også en summelyd -> navigationens HD

Respekt for jer der holder liv i sådan noget retro udstyr

--
vh
Torben

Fra : Mogens

Dato : 23-11-09 17:45

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Respekt for jer der holder liv i sådan noget retro udstyr

VAG original udstyr årgang 2008 - DVD navigation med touch screen.

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-11-09 07:49

Mogens wrote:

> VAG original udstyr årgang 2008 - DVD navigation med touch screen.

...og håbløst gammeldags at bruge et mekanisk datamedie i en bil.

--
vh
Torben

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-11-09 19:22

Søren C skriver:

> Hvorfor kører i den ikke bare på værksted??
> Der er garanti på lortet, istedet for at sidde på internettet og
> gætte sig til fejl.

Fejl, hvem siger at det er en fejl?

Klaus