Har du oplevet indbrud i din bil - uden sy~
Fra : Henrik B.

Dato : 16-11-09 16:57

Synes lige jeg ville topposte dette indlæg, i stedet for at det er skjult et
stykke nede i Mogens' tidligere indlæg om indbrud:

"DRs forbrugerprogram Kontant kigger nærmere på indbrud i biler uden
synlige tegn på opbrud.
Det betyder ofte problemer med at få forsikringen til at dække
tyveriet.
I den forbindelse vil vi gerne i kontakt med så mange som muligt, der
har oplevet dette.
Har du oplevet dette, må du meget gerne maile mig på kontant@dr.dk
Mvh
Thomas, Kontant, DR"

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Mogens

Dato : 16-11-09 17:18

Henrik B. wrote:
> [...]
> tyveriet.
> I den forbindelse vil vi gerne i kontakt med så mange som muligt, der

Ja det må sørme være et voldsomt stort problem når I ligefrem skal ud og
opsøge ofrene. Glæder mig til at se hvor stort et brød I kan bage på
dette når den tid kommer :)

Fra : Mogens

Dato : 16-11-09 17:20

"Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen

> Ja det må sørme være et voldsomt stort problem når I ligefrem skal ud og
> opsøge ofrene. Glæder mig til at se hvor stort et brød I kan bage på dette
> når den tid kommer :)

Henrik arbejder ikke for DR.
Ja, det er et kæmpestort problem - dels indbrud uden synlige tegn, fordi
forsikringen ikke vil betale, og dels indbrudene i sig selv: at det er så
nemt at afkode en fjernbetjening :-/

Fra : Mogens

Dato : 16-11-09 17:53

"Mogens" <no@mail.com> @newsb.telia.net...
> "Mogens" <no@mail.com> @news.sunsite.dk...

Der ér forskel, hvis nogen sku være i tvivl

/Mogens
'01 Porsche 911 bi-turbo

Fra : Mogens

Dato : 16-11-09 22:38

Mogens wrote:
> "Mogens" <no@mail.com> @newsb.telia.net...
>
> Der ér forskel, hvis nogen sku være i tvivl
>
> /Mogens
> '01 Porsche 911 bi-turbo
Ja, den ene er betydeligt klogere end den anden ;)

Fra : Mogens

Dato : 16-11-09 22:49

> Ja, den ene er betydeligt klogere end den anden

Sikker?

Fra : Jensen

Dato : 17-11-09 11:37

On Mon, 16 Nov 2009 21:48:47 GMT, "Mogens" <no@mail.com> wrote:

>"Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen

>Sikker?

Det et nemt nok at finde ud af:

Hvem af jer har en kalapøjser?

--
Thomas

Fra : FP

Dato : 16-11-09 18:09

"Mogens" <no@mail.com> .
> [...]
> forsikringen ikke vil betale, og dels indbrudene i sig selv: at det er så

Det er forhåbentlig ikke noget hold i at det er "nemt at afkode en sådan
fjernbetjening".

Mvh FP
http://whistleblower.users.whitehat.dk/

Fra : Henrik B.

Dato : 16-11-09 18:28

"FP" <forloren@paradis.dk> skrev i meddelelsen

> Det er forhåbentlig ikke noget hold i at det er "nemt at afkode en sådan
> fjernbetjening".

Desværre - jo!
Se Mogens indlæg fra den. 16-10-2009 15:10 - "Skod!"

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 17-11-09 00:20

On Mon, 16 Nov 2009 21:48:47 +0000, Mogens wrote:

> "Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen

> Sikker?

Er det ikke lige omvendt?