Guleplade m. 3 forsæder
Fra : Martin /Helsingør

Dato : 15-11-09 11:00

Jeg overvejer at skifte familiecontaineren ud med en med papegøje plader. Da
det tilsyneladende ikke lader sig gøre med flere familieforøgelser, er der
jo ingen grund til at betale 200k for 2 ekstra siddepladser

Jeg er glad for diesel og har en Zafira som bil nr. 2. Det ville dog være en
nødvendighed med 3 sæder.

Har kigget på Honda FR-V, som er passende i størrelse. Der skal blot være
plads til en hund og et par kufferter, når vi skal sydpå. Jeg kan dog ikke
finde så mange andre. Budgettet er ca. 150k + evt. moms for en lettere
brugt.

Nogen som har gode forslag?

På forhånd tak.

Martin

Fra : Mogens

Dato : 15-11-09 12:27

"Martin /Helsingør" <mailme.nospam@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg overvejer at skifte familiecontaineren ud med en med papegøje plader.

Tænk det igennem igen - gule plader har sine begrænsninger i hverdagen,
selvom man tror, man bare skal bruge et par forsæder...

> Det ville dog være en nødvendighed med 3 sæder.

Go' idé...

> Nogen som har gode forslag?

En mindre bil på hvide plader for de samme penge?
Honda'en koster jo på diesel over 9.000 kr i årlige afgifter, så du bør
vurdere, om det nu også er vejen frem, IMO.

Fra : Henrik B.

Dato : 15-11-09 16:06

"Martin /Helsingør" <mailme.nospam@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Nogen som har gode forslag?

Fiat MultiplaT (!).

Selvom jeg personligt ville gå efter Honda'en, af de to...

--
http://www.saabklub.dk/
Elsparefonden er dybt useriøs:

Fra : /HB

Dato : 15-11-09 08:20

On 15 Nov., 11:00, "Martin /Helsingør" <mailme.nos...@gmail.com>
wrote:
> [...]
> plads til en hund og et par kufferter, når vi skal sydpå. Jeg kan dog ikke
> finde så mange andre. Budgettet er ca. 150k + evt. moms for en lettere

Har haft sådan en fætter FR-V på gule plader. Masser af bagage plads
og ok plads på de tre forsæder. Jeg var meget glad for min som blev
brugt flittigt. Hvis der er til det så gå efter en diesel da
benzineren er noget forslugen og mangler kræfter ved bl.a. mellemacc.
Vælg en Executive model da den har mest udstyr til næsten ingen
merpris brugt

--
/HB