Partikkelfilter
Fra : marberg

Dato : 13-11-09 17:57

Hej

En Mercedes fra 2003 (oktober) model 211 270 Cdi er den udstyret med et
partikkelfilter? Hvis ikke, koster det så ikke en bondegård at
eftermonteret det?

marberg

Fra : Mogens

Dato : 13-11-09 18:41

marberg wrote:
> [...]
>
> En Mercedes fra 2003 (oktober) model 211 270 Cdi er den udstyret med et
> partikkelfilter? Hvis ikke, koster det så ikke en bondegård at

Partikelfilter. Just in case du ønske Google efter det!

Fra : marberg

Dato : 14-11-09 19:30

Mogens skrev:

> Partikelfilter. Just in case du ønske Google efter det!

Jo når man ikke ved hvad det drejer sig om, kan man da altid rette
andres stavefejl!!!

marberg

Fra : Mogens

Dato : 14-11-09 21:28

marberg wrote:

> Jo når man ikke ved hvad det drejer sig om, kan man da altid rette
> andres stavefejl!!!
>
> marberg
Somme tider er stavefejl en hindring for at kunne få resultater
meningsfyldte på den måde man normalt får resultater på: Via en søgemaskine.

Så det var tænkt som et hint til at trykke på de rigtige taster.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-11-09 23:22

marberg skriver:

> Jo når man ikke ved hvad det drejer sig om, kan man da altid rette
> andres stavefejl!!!

Jeg tror at du tager fejl der. Mogens er ikke typen der kommenterer
latterligt (på ret meget, men han vil derimod hjælpe dig ved en evt
søgning. Et forkert stavet ord kan begrænse søgningerne ret kraftigt.

Klaus

Fra : Henrik B.

Dato : 15-11-09 16:15

"marberg" <marberg@adslhome.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> En Mercedes fra 2003 (oktober) model 211 270 Cdi er den udstyret med et
> partikkelfilter? Hvis ikke, koster det så ikke en bondegård at
> eftermonteret det?

Det koster et sted mellem 15 - 20.000,-

--
http://www.saabklub.dk/
Elsparefonden er dybt useriøs:

Fra : Mathias

Dato : 15-11-09 18:13

> En Mercedes fra 2003 (oktober) model 211 270 Cdi er den udstyret med et
> partikkelfilter? Hvis ikke, koster det så ikke en bondegård at
> eftermonteret det?

Jeg TROR de først fik filter på herhjemme i 2008! Men biler købt i tyskland
havde det tidligere, så det er svært at svare nøjagtigt på. Du er nødt til
at forholde dig til den konkrete bil.

Mvh Mathias

Fra : marberg

Dato : 16-11-09 09:01

Mathias skrev:

> [...]
> tyskland havde det tidligere, så det er svært at svare nøjagtigt på. Du
> er nødt til at forholde dig til den konkrete bil.

Tak for svaret, det er jo dejligt at der er nogen der har forstået
spørgsmålene, selv om der var et k for meget!!!

marberg

Fra : Martin [6000]

Dato : 16-11-09 10:28

>det er jo dejligt at der er nogen der har forstået
> spørgsmålene, selv om der var et k for meget!!!

Prøv at læse Mogens' og Klaus' svar længere oppe istedet for at være
fornærmet ;)

--
Martin

Fra : Martin [6000]

Dato : 16-11-09 12:24

Klaus skrev:

"...han vil derimod hjælpe dig ved en evt
søgning. Et forkert stavet ord kan begrænse søgningerne ret kraftigt."

Dvs. Mogens har netop udemærket forstået hvad du spurgte om, men du
svarer her:

"...det er jo dejligt at der er nogen der har forstået
spørgsmålene, selv om der var et k for meget!!!"

Ergo har du ikke læst hvad Klaus og Mogens har svaret efterfølgende før
dit indlæg. For så havde det været overflødigt, at skrive med mindre du
altså blev fornærmet.. 1 eller 2

Det har intet med overlærerfacon, at gøre. Eksempelvis har jeg en
kammerat der skulle søge efter noget på Google.. han kunne ikke finde en
brik om emnet hvor jeg fandt det efter 2 sek... han fattede ikke en meter
af det hele.. indtil vi fandt ud af, han stavede søgningen forkert!! Kan
du gætte hvem der blev glad (og ikke fornærmet) da jeg pegede på hans
stavefejl?

Det er nøjagtig samme grund der er ved Mogens' korrigering af dit indlæg
- simpel og ærlig hjælp såfremt du måtte søge ud på google efter samme
emne.

--
Martin

Fra : Martin [6000]

Dato : 16-11-09 13:12

> indlæg stavet med en høtyv. Håber også at jeg fremover kan komme i
> bertagtning uden at jeg havde behøvet gå forbi universitetet først!

Jeg har aldrig sat mine ben sådanne fine steder, så det håber jeg da du
kan ellers har jeg heller ikke mange chancer her fremover

--
Martin