Dagens "Gæt en bil"
Fra : JBH

Dato : 12-11-09 00:35

http://ekstrabladet.dk/112/article1253240.ece

Til bilistens forsvar skal siges at han man naturligvis ikke kan afvise at
han rent faktisk FIK et ildebefindende. Aht. trafiksikkerhedenI stopper han
forhåbentlig med at køre bil i fremtiden.

P.S. "Dansk autohjælp" var allerede fremme da ulykken skete....

/JBH

Fra : Peter C:

Dato : 12-11-09 07:48

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> han rent faktisk FIK et ildebefindende. Aht. trafiksikkerhedenI stopper
> han forhåbentlig med at køre bil i fremtiden.

Ford Fusion

MVH Peter C:

Fra : Brian Sørup

Dato : 12-11-09 14:13

> [...]
> han forhåbentlig med at køre bil i fremtiden.
>

> P.S. "Dansk autohjælp" var allerede fremme da ulykken skete....

Det er en Volvo 850/V70...
God sikker bil selvom den nok er mindst 7år gammel....
--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Peter C:

Dato : 12-11-09 16:03

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er en Volvo 850/V70...

Også min første indskydelse pga. den firkantede bagdør, MEN prøv at kigge på
sæderne. Det er IKKE Volvosæder.
Dernæst så er det en bil med hattehylde /5-dørsbagklap ca. 0,5m fra bagsædet
= en relativ "kort" stationcar.
Jeg fastholder mit bud på Ford Fusion (Pga. bagskærmens udformning på
bagdøren og fordi den lille bagrude ikke passer på Ford Focus C-Max)

MVH Peter C:

Fra : .J.S...

Dato : 12-11-09 17:43

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> wrote in message

> "JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er en Volvo 850/V70...
> God sikker bil selvom den nok er mindst 7år gammel....

Kan den fåes som cabriolet ?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-11-09 18:17

Brian Sørup skriver:

> Det er en Volvo 850/V70...
> God sikker bil selvom den nok er mindst 7år gammel....

Nej, det er en Ford.

Prøv at se øverste billede, jeg har aldrig i mit liv set så kort en
bagerste siderude i en Volvo
http://www.alarm112horsens.dk/photogallery.php?album_id=448

Klaus

Fra : Henrik B.

Dato : 13-11-09 16:34

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er en Volvo 850/V70...
> God sikker bil selvom den nok er mindst 7år gammel....

*Tsk tsk* Brian, dét er en OMMER! *LOL*

Var også min idé, ud fra døren. Men efter jeg kiggede på nakkestøtterne blev
dén "aflivet".
Kiggede billederne inde på www.alarm112-horsen.dk, hvor det ene billede,
hvor baglygten ses, fortalte mig at det lignede en Ford C-max/Tidl. Fiesta.
Et tjek på Ford.dk fortalte så det Peter er kommet frem til: Ford Fusion....

--
http://www.saabklub.dk/
Elsparefonden er dybt useriøs:

Fra : Brian Sørup

Dato : 14-11-09 12:54

> "Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> *Tsk tsk* Brian, dét er en OMMER! *LOL*

Ja, det kan jeg godt se nu....

> [...]
> hvor baglygten ses, fortalte mig at det lignede en Ford C-max/Tidl.
> Fiesta. Et tjek på Ford.dk fortalte så det Peter er kommet frem til: Ford

Jeg giver dig ret....

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-11-09 09:27

On 12 Nov., 14:12, Brian Sørup <camaropower...@hotmail.com> wrote:

> Det er en Volvo 850/V70...

Ja det ligner en volvo i hvert fald

Fra : Brian Lund

Dato : 12-11-09 18:22

> http://ekstrabladet.dk/112/article1253240.ece
>
> P.S. "Dansk autohjælp" var allerede fremme da ulykken skete....

Hæ hæ... :)

Brian