Service på Peugeot 207 og Suzuki Gran
Fra : Mogens

Dato : 09-11-09 10:24

Vi har sådan et par fættere hvor Peugeoten var til autoriseret service
for et år siden, medens Suzukien der nu er 3 år gammel aldrig har set et
værksted eller en oliekande.

Bosiddende i Silkeborg vil jeg gerne høre hvordan man billigt får lavet
service på disse? Har ikke meget fidus til at køre dem på et autoriseret
værksted og på den måde få en regning højere end rundetårn :)

Fra : Mogens

Dato : 09-11-09 15:19

Mogens wrote:
> [...]
> service på disse? Har ikke meget fidus til at køre dem på et autoriseret
> værksted og på den måde få en regning højere end rundetårn :)
Reformulering: Hvilken type værksted bør man gå efter for at få lavet
noget der ligner en autoriseret service? Er der nogle godkendte
værksteder og hvad hedder de i givet fald?

Fra : MVJ

Dato : 09-11-09 19:04

"Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> service på disse? Har ikke meget fidus til at køre dem på et autoriseret
> værksted og på den måde få en regning højere end rundetårn :)

Har en Suzuki Gran Vitara 2.0 SE AUT: - den har lige været til 45.000
eftersyn på aut. værksted - pris 4700- kr. - der kom nye bremseklodser på.
De andre med interval 15.000 km kostede ca. 3000.- kr pr. gang.
Det var ikke det det du spurgte om, men kan måske hjælpe dig til at få et
overblik over, hvad det koster. Forøvrigt var det på Vestfyn.
Mogens