Dagens Gæt en bil.
Fra : JBH

Dato : 08-11-09 13:48

En vanvidsbilist er årsagen til dagens "gæt en bil"

http://ekstrabladet.dk/112/article1251403.ece

mvh
JBH

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-09 14:31

Carina E

Mvh Ove

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4583 (20091108) __________

http://www.eset.com

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-11-09 14:37

Hej Ove!

Ove wrote:
> signature database 4583 (20091108) __________
> http://www.eset.com

Se lige alt det "snavs" du har i bunden af dine beskeder. Kan du ikke få
dit virusprogram til at undlade, at indsætte disse beskeder?

Der kan alligevel med 100% garanti ikke komme virus i en tekstbesked!

På forhånd tak :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-09 21:35

Hej Kim
Kommer alt det virkelig fra mig?
Hvis nogen ved hvordan jeg slår det fra, vil jeg meget gerne gøre det.
Syntes egentlig selv det er vildt kikset med alt den rekvalme.

Mvh Ove som ikke er den store it nørd ;)

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4589 (20091109) __________

http://www.eset.com

Fra : Peter_C

Dato : 08-11-09 16:07

"Ove" <ovejakobsenREMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> Carina E

Den har vist aldrig kunne fås som 3-dørs !

MVH Peter C:

Fra : Jørgen L.

Dato : 08-11-09 21:11

"Peter_C" <pede_71@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Ove" <ovejakobsenREMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Den har vist aldrig kunne fås som 3-dørs !

Carina E var også mit bud, men det var da der kun var et billede af fronten,
der kunne det ikke ses at det var en 3 dør.
Så du har ret i at det ikke er en Carina

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D & LMC Lord Ambassador 560 RD

Fra : Peter C:

Dato : 09-11-09 09:00

> Carina E var også mit bud, men det var da der kun var et billede af
> fronten,
> der kunne det ikke ses at det var en 3 dør.
> Så du har ret i at det ikke er en Carina

Just for the record, så gættede jeg også kun udfra et billede af fronten.
Det røde Citroën-mærke på motoren var en af grundene til jeg med det samme
vidste det ikke var en Carina E
Anden ledetråd var dørhåndtaget på højre dør. (der stod åben så den kunne
ses på frontbilledet) Kun en 3-dørs ZX har dem.

MVH Peter C:

Fra : Peter_C

Dato : 08-11-09 15:59

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> En vanvidsbilist er årsagen til dagens "gæt en bil"

Det er en Citroën AX

MVH Peter C:

Fra : Peter_C

Dato : 08-11-09 16:01

"Peter_C" <pede_71@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Det er en Citroën AX

Sludder og vrøvl ... jeg mente (selvfølgelig) ZX

MVH Peter C:

Fra : Henrik B.

Dato : 08-11-09 18:16

> Sludder og vrøvl ... jeg mente (selvfølgelig) ZX

Jep! Ingen tvivl om den sag.

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Leif

Dato : 08-11-09 17:17

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> En vanvidsbilist er årsagen til dagens "gæt en bil"

> [...]

Bare han dog ikke optager en plads på skadestuen
for en anden der uforskyldt trænger til hjæp....

/Leif

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-11-09 19:37

"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> wrote in

> Bare han dog ikke optager en plads på skadestuen
> for en anden der uforskyldt trænger til hjæp....

"Vi har et vidne, som har snakket med et unanvgivent vidne, som har
fortalt, at man 'havde kørt tosset'. Altså hasarderet."

Måske et lidt tyndt grundlag du har for den udtalelse...

Fra : Martin [6000]

Dato : 08-11-09 21:18

> Jep! Ingen tvivl om den sag.

Jep.. minder dukker frem

--
Martin

Fra : Martin [6000]

Dato : 08-11-09 21:19

> "Vi har et vidne, som har snakket med et unanvgivent vidne, som har
> fortalt, at man 'havde kørt tosset'. Altså hasarderet."

"Hasarderet" er ifølge mange rugbrødsdanskere jo bare at man giver bilen
kniven i første gear og får lidt omdrejninger på kareten...

--
Martin

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-11-09 22:11

"Martin [6000]" <martinlj@tiscali.dk> wrote in

> "Hasarderet" er ifølge mange rugbrødsdanskere jo bare at man giver bilen
> kniven i første gear og får lidt omdrejninger på kareten...

Ja noget i den stil :)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-11-09 23:57

Henrik Stidsen wrote:
> "Martin [6000]" <martinlj@tiscali.dk> wrote in

> Ja noget i den stil :)

Det ejendommeligt så spinkelt et grundlag en del ser sig i stand til at
dømme i en sag ud fra.

--
- Frank