Nu har hun endelig bestået teoriprøven
Fra : Martin Bak

Dato : 06-11-09 14:49

I starten af året havde vi en lille tråd om en kvinde fra Sydkorea, der var
gået op til og dumpet teoriprøven hele 771 gange i løbet af ca. 4 år.
Nu har hun gået op til prøven i alt 950 gange, og den
nihundredehalvtredsindstyvende gang skulle blive lykkens gang for hende. Hun
bestod endelig teorien, og er nu klar til køreprøven

http://groups.google.dk/group/dk.fritid.bil/browse_thread/thread/3a767043958145c2/fa0e1569f2bfd084?hl=da&q=teoripr%C3%B8ve+sydkorea+group:dk.fritid.bil#fa0e1569f2bfd084

http://rokdrop.com/2009/02/05/korean-woman-fails-driving-test-771-times/

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1250816.ece

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : oz3bto

Dato : 06-11-09 15:20

> [...]
Hun
> bestod endelig teorien, og er nu klar til køreprøven

Ja herhjemme kan de også få lov at blive ved med at prøve

Da jeg tog kørekortet havde vi en kvinde af udenlandsk herkomst med på
manøvrebane .. Det var iøvrigt 6. gang hun var der
halvt år sener så jeg hende i skolevognen .. Ikke ligefrem fordi det gik
godt

Der burde sku sættes nogen grænser op f.x. 3. gang så skulle man først
kunne få lov at prøve igen efter f.x. 1 år hvad enten det er teori manøvre
bane eller selve køreprøven
Ligesom der også burde være visse krav til størrelsen af bilen
Min pap mor tog for snart 20 år siden kørekort i en bil i opel corsa
størrelse (mener det var en corsa)
Den dag idag kan hun ikke køre noget der er større som en golf .. golfen
syntes hun enda er stor
Det er så slemt at står min bil i vejen i indkørslen så kan hun ikke bakke
den ud på vejen selvom der er MASSER af plads

Fra : A.Kaup

Dato : 06-11-09 09:58

> Der burde sku sættes nogen grænser op  f.x. 3. gang  så skulle man først
> kunne få lov at prøve igen efter f.x. 1 år  hvad enten det er teori  manøvre
> bane eller selve køreprøven

Øh - nej! Hvor skulle man ellers lære det fra, hvis det ikke var
manøvrebanen? Man kommer vel ikke op til en køreprøve før ens
kørelærer mener at man er klar - hvilket de 950 gange i øvrigt ikke
taler for
Mvh. Akaup.

Fra : Tony

Dato : 07-11-09 09:48

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bakke
> den ud på vejen selvom der er MASSER af plads

ÅÅhhhja, de kvinder....jeg skal nok vare mig for at sige mere, også selvom
dette her er en udpræget mandegruppe.
Hvis ikke I allerede har, så prøv at gå på youtube og se hvordan kvinder
parkerer og ellers styrer en bil.
Utroligt!

Tony

Fra : Tony