Dinitrol eller Pava
Fra : Steffen

Dato : 04-11-09 15:14

Hej
Er der væsentlige forskelle mellem Dinitrol og Pava.
Jeg skal have undervognsbehandlet en ældre bil, der har fået behandling
tidliger ( Ved blot ikke hvilket produkt )
mvh Steffen

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 04-11-09 16:51

Steffen skrev:
> [...]
> Jeg skal have undervognsbehandlet en ældre bil, der har fået behandling
> tidliger ( Ved blot ikke hvilket produkt )

Om du bruger det ene eller det andet produkt er nok underordnet.
Det er langt vigtigere at behandlingen fortages omhyggeligt.
Hilsen Matthias

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-11-09 22:35

Matthias H. Matthiessen wrote:

> Om du bruger det ene eller det andet produkt er nok underordnet.
> Det er langt vigtigere at behandlingen fortages omhyggeligt.

Desværre har Pava haft så grumme produktproblemer, at en nok så omhyggelig
behandling desværre ikke gjorde nogen forskel.

Faktisk var en PAVA behandling IMHO ringere end ingen behandling på et
tidspunkt.

--
/Frank

Fra : Leo Jensen

Dato : 04-11-09 12:56

On 4 Nov., 16:51, "Matthias H. Matthiessen" <matthies...@dioder.dk>
wrote:

> Om du bruger det ene eller det andet produkt er nok underordnet.
> Det er langt vigtigere at behandlingen fortages omhyggeligt.
> Hilsen Matthias

Dinitrols ry er godt, men spørg da på 2-3 lokale værksteder hvad de
vil anbefale. De ser dig som en potentiel kunde og svarer gerne på den
slags...

Leo

Fra : Seth

Dato : 05-11-09 13:05

"Steffen" <steffena2@mail.dk> wrote in news:4af18c36$0$56781
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> [...]
> Jeg skal have undervognsbehandlet en ældre bil, der har fået behandling
> tidliger ( Ved blot ikke hvilket produkt )

Du skal behandle med det din bil tidligere er behandlet med.
Ellers vil de to forskellige typer behandling modarbejde hinanden og rust
vil dermed være mere sandsynligt end hvis du helt undlod at følge op på
rustbehandling.
_
Seth