Brugte dele
Fra : Flemming Petersen

Dato : 02-08-01 12:26

Hej dav folkens

Har vi et sted hvor der er en liste over alle der sælge brugte dele i dk ?

Kender til LC racing, men han er på ferie.

Jeg leder efter en bremsevæske beholder til et fejeblad fra 92. Det
koster 800 kr fra nyt, hvilket jeg synes er lidt vildt for et stykket
plastik.

Mvh
Flemming Petersen
2 X CBR 900 RR, en til salg og en under genopbygning

Fra : boe

Dato : 02-08-01 12:52

"Flemming Petersen" <fjpe@novo.dk> wrote in message
> Hej dav folkens
>
> Har vi et sted hvor der er en liste over alle der sælge brugte dele i dk ?

Prøv på www.dmcn.dk/diverse links/brugte reservedele..

Bo, VF1000F

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 02-08-01 13:21

Prøv at se på Vordingborg MC´s hjemmeside under reservedele:
http://www.vomc.dk

-Jacob

Fra : HANS LYNGBÆK BALDRIA~

Dato : 03-08-01 07:25

Hej Flemming

Prøv osse Buchbjerg (58266019) - spørg efter Allan

mvh

hans

Flemming Petersen <fjpe@novo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:oMaa7.28$nX3.2867@news.get2net.dk...