gal igen
Fra : dufur

Dato : 26-10-09 21:03

sorry men det skal lige luftes..
kommer ud til cyklen efter 2 dages stilstand, og så mangler højre styr
knop sku!
Og ikke nok med det, skruen er voldet, så der stikker en 2mm spids ud af
gevindet, og det lugtede af brændt gummi.
Har ikke haft værktøjet på endnu, men med den smids bliver det svært at
få et bor lige på. suk sådan noget giver lyst til at starte vinter
perioden nu.

Fra : Carsten

Dato : 26-10-09 21:46

"dufur" <nejtaktilspam@fergregrtgs.dk> skrev i en meddelelse

> kommer ud til cyklen efter 2 dages stilstand, og så mangler højre styr
> knop sku!

Ja, det er squ hjerneløst. Hvad skal de med den ???

> Har ikke haft værktøjet på endnu, men med den smids bliver det svært at få
> et bor lige på.

Køb en dremmel til en hund i bilka eller lign og "kør" spidsen flad med
sandpapir-dimsen eller måske filen.

Carsten

Fra : dufur

Dato : 26-10-09 21:53

Carsten skrev:
> "dufur" <nejtaktilspam@fergregrtgs.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er squ hjerneløst. Hvad skal de med den ???

Har dem mistænkt for at bruge min cykel som reservedels lager.
Har mistet et tændrørs kabel, to nummerplader, styrdimsen og oplevet
omdrejnings tæller kablet være skruet helt af i begge ender en mandag
morgen.

> Køb en dremmel til en hund i bilka eller lign og "kør" spidsen flad med
> sandpapir-dimsen eller måske filen.
>
> Carsten

Klasse ide!