nyt navn
Fra : james

Dato : 02-08-01 11:35

Forresten: Kirsten kommer til at skifte navn den 25. august. Vi bliver
gift i Horsens under Middelalderfesten, i tøj vi fandt i Firenze.
Opdaget efter at datoen var bestemt, at Shadow-træffet foregår samme
weekend på Touring Camp. Hun kommer alligevel til Horsens, så større
tegn på kærlighed kunne jeg ikke få.....

: - )

......og 4.5 uger på 2 MCer var sidste "prøve" på om jeg nu var
forståelsesfuld nok. Jeg bestod!

-james

Fra : mc-stup

Dato : 02-08-01 19:53

james skrev:

> [...]
> tegn på kærlighed kunne jeg ikke få.....
>
> : - )
>
> .....og 4.5 uger på 2 MCer var sidste "prøve" på om jeg nu var

Jamen et STORT tillykke herfra! Ihukommende din kommende ægtevivs bekymringer
for så mange kilometer, så du har gjort det godt!

Fin historie iøvrigt andetsteds på gruppen.

Hilsen

Stup
XS1100S

Fra : james

Dato : 02-08-01 21:28

mc-stup wrote:

> Jamen et STORT tillykke herfra! Ihukommende din kommende ægtevivs bekymringer
> for så mange kilometer, så du har gjort det godt!
>
> Fin historie iøvrigt andetsteds på gruppen.

hej "dumme" Stup.. hvad mener du med at han har gjort det godt mht mine
bekymringer.. ærlig talt det er altså mig der skal ha' guldmedaljen.. jeg kan
godt dele den med James for at ha mig på slæb indimellem (vore veje skiltes
forøvrigt i Sønderjylland og gæt lige engang hvem der kom først til Thisted..
maaaaj nemlig! ) go' afslutning på en både lærerig og god tur!!

Fra : james

Dato : 03-08-01 05:28

Hej Stup

....hun er ikke rødhåret for ingenting!

; - )

(kærligt ment til dig, siger hun; og desuden, kom vi til Thisted indenfor 30
sekunder ad hinanden....men jeg må indrømme at jeg spærrede øjne op da jeg så
hende i rundkørselen ved kystvejen. Jeg må nok have valgt en længere vej
alligevel.......)

-james

Fra : Claus Rittig

Dato : 02-08-01 22:49

"james" <airthy@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Forresten: Kirsten kommer til at skifte navn den 25. august. Vi bliver
> gift i Horsens under Middelalderfesten, i tøj vi fandt i Firenze.

Tillykke!

Jeg har 1 års bryllupsdag på søndag, og jeg har ikke fortrudt endnu...

Rittig

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-08-01 16:50

Claus Rittig skrev:

> Tillykke!
>
> Jeg har 1 �s bryllupsdag p�sndag, og jeg har ikke fortrudt endnu...

Hvad med fruen? ...sorry, den lå bare li'som i luften
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 04-08-01 16:35

"Jes Vestervang" <jesvj@2mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med fruen? ...sorry, den lå bare li'som i luften

Hun er rødhåret.
Hun fortryder jævnligt, men det går over igen.

Rittig

Fra : Morten Christensen

Dato : 05-08-01 00:44

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in message
*snip*
> Hun er rødhåret.
> Hun fortryder jævnligt, men det går over igen.

*GRILL* :c)

Og du har sikkert lige så ofte rød mås og røde 4-stribede kinder :P

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup - uden smæk-fornemmelser