Gæt hvad der er sket for mig i
Fra : Dak

Dato : 21-10-09 17:02

--
Dak
"Toyota Aygo 1.0 '09"
"ex-Daewoo Matiz 0.8 '99"
"ex-Ford Sierra 2.0 Azur DOHC '90"

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-10-09 17:05

"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4adf305e$0$275$14726298@news.sunsite.dk...

> --
> Dak
> "Toyota Aygo 1.0 '09"

Tillykke med den ny!

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i
Fiat Punto 1,2i

Fra : Brian

Dato : 21-10-09 18:05

"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:4adf305e$0$275$14726298@news.sunsite.dk...

Tillykke med den!

Hvad blev enden på Matiz'en og dens lille problem ?

/Brian

Fra : Dak

Dato : 21-10-09 18:46

> Hvad blev enden på Matiz'en og dens lille problem ?

Tjaa... det finder vi ud af når forhandleren tænder for bilen.
Glemte lige at sige problemet, ligesom han i glemte at jeg skulle
betale.

Ej, udstødningen holdte hele vejen derover(2km) men blandingen af Gun
gum samt alu-tape gør at den stinker langt væk når udstødningen blev
varm. Gætter på limen skal brændes væk først?

Men den var stille som en grav...

--
Dak
"Toyota Aygo+ 1.0 '09"

Fra : Anders Majland

Dato : 21-10-09 20:23

> "Toyota Aygo+ 1.0 '09"

Vil du ikke love at lade være med at skrue på den ?
Føljetonerne om dine køretøjer er godt nok underholdende men alligevel ...

Fra : Kent Glerup

Dato : 21-10-09 18:53

Dak skrev:

Tillykke med den, bogstaveligt talt, lille ny!
Skønt at hoppe i en spritny vogn, ikke?

/Kent Glerup

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 21-10-09 21:16

On Wed, 21 Oct 2009 21:22:44 +0200, Anders Majland wrote:

> Vil du ikke love at lade være med at skrue på den ? Føljetonerne om dine
> køretøjer er godt nok underholdende men alligevel ...

DET har han edderrasme fået folk til nu. Du så vel det med serviceaftalen?
Han behøver ikke andet end at justere sædet på plads efter at værkstedet
har puslet om den.

Og også til lykke fra mig, forresten.

Fra : Jensen

Dato : 22-10-09 10:35

On Wed, 21 Oct 2009 18:01:37 +0200, Dak <dak_n@hotmail.com> wrote:

Tjah, du har vel fået 200 cm3 og 10-12 hk mere at lege med end i forgårs...

--
Thomas