Jeg står ved mit standpunkt!
Fra : Henrik B.

Dato : 20-10-09 20:39

Jeg har tidligere sagt, at den eneste Mercedes jeg gider eje, er en AMG.

Altså lige med undtagelse af en M-klasse AMG.
Med den nye 212'er (E-klasse) AMG, bekræftes mit standpunkt blot
yderligere - for sat** an køremaskine:
http://www.automotorsport.se/tv/?m=19381

Og så kan de i øvrigt komme med deres Ferrari- og Porshe-motorer. AMG kan
godt lave en maskine som lyder af seriøs overarm, så'n en 6,2-liters V8...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Mogens

Dato : 21-10-09 02:35

> [...]
> godt lave en maskine som lyder af seriøs overarm, så'n en 6,2-liters V8...

Det må da være pisse irriterende, at den stopper ved de 250 km/t...

Fra : F. Hansen

Dato : 21-10-09 03:45

"Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen

> Det må da være pisse irriterende, at den stopper ved de 250 km/t...
Nej, for den spærring kan da fjernes, så man kan komme ud og køre stærkt

Fra : Henrik B.

Dato : 21-10-09 21:21

"Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen

> Det må da være pisse irriterende, at den stopper ved de 250 km/t...

Har jeg adgang til en tester? Ja, det har jeg.... *LOL*

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : /HB

Dato : 21-10-09 23:50

On 20 Okt., 21:38, "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:
> [...]
> godt lave en maskine som lyder af seriøs overarm, så'n en 6,2-liters V8...

Uanset hvor meget du fyrer op for den V8 (og ja den lyder voldsomt
godt) så vil der altid stå nogen på fortorvet og råbe "Taxi" efter
dig, - pisseirriterende!
Få den motor smidt i noget andet end den E-balje med stramme
elastikker!

--
/HB
Som ikke har kørt MB 212 AMG men 210 og 211.

Fra : KASO

Dato : 22-10-09 16:44

> [...]
>
> Altså lige med undtagelse af en M-klasse AMG.
> Med den nye 212'er (E-klasse) AMG, bekræftes mit standpunkt blot

Jeps - jeg så den dagen før den officielle introduktion - til Copenhagen
Historic Grand Prix, hvor den lige snuppede et par omgange (jeg kan ikke
huske, om det var Thorkild Thyring eller Jan Magnusen, der fik
fornøjelsen) - det både så og lød overbevisende - selv om den nærmest var
lydløs i sammenligning med de gamle Le Mans racere, der kørte forinden.

Jeg er nu meget godt tilfreds med min egen MB - selv om den er i en ganske
anden genre. Det er jo så ikke for den køremæssige underholdning, men for
dét bilen iøvrigt kan (bruges til).

Fra : Mikael

Dato : 22-10-09 11:32

> [...]
> godt lave en maskine som lyder af seriøs overarm, så'n en 6,2-liters V8...

Yja..Den lyder da godt, men for mig vil enhver MB altid være en morfar
bil og så vil jeg være træt af at holder du mere end 4min ved en
fortovskonat kan du være sikker på at der er en der springer ind på
bagsædet og vil fragtes et eller andet sted hen.

Nej lad mig få en BMW M5, så vil jeg kører i cirkler omkring dig

Mikael

Fra : Henrik B.

Dato : 22-10-09 18:39

"Mikael" <miklarsen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> bil og så vil jeg være træt af at holder du mere end 4min ved en
> fortovskonat kan du være sikker på at der er en der springer ind på
> bagsædet og vil fragtes et eller andet sted hen.

Det er den sædvanlige sang, fra folk som ikke kender nok til MB. )

> Nej lad mig få en BMW M5, så vil jeg kører i cirkler omkring dig

Og nej, det skal du så nok ikke regne med...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Brian

Dato : 22-10-09 19:00

> Det er den sædvanlige sang, fra folk som ikke kender nok til MB. )

Er du blevet fejedreng i en Ejner Hessel butik ?

Du har været ufattelig pro-MB her på det seneste

/Brian

Fra : Henrik B.

Dato : 22-10-09 19:04

"Brian" <nej@tak.du> skrev i meddelelsen

> Er du blevet fejedreng i en Ejner Hessel butik ?

Nope...

> Du har været ufattelig pro-MB her på det seneste

Det er et spørgsmål om at følge med i, hvad der sker i (bil)verden...
Det er ski'e irriterende for de personager, hér i gruppen, som mener at jeg
er Saab-fanatiker.....og Toyota-tilhænger.....og...og...pro-MB.
For sat**, jeg er jo over det hele - altså rent holdningsmæssigt. *LOL*

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Brian

Dato : 22-10-09 19:12

> For sat**, jeg er jo over det hele - altså rent holdningsmæssigt. *LOL*

Njaa... jeg har stadig på fornemmelsen, at du på én eller anden måde, har
fået lidt MB under fingrene

Deres værksteder har jo altid været fyldt med smedekarle der er gode med en
hammer... det er fint at udvide sin horisont

/Brian

Fra : KASO

Dato : 22-10-09 22:31

> [...]
> jeg er Saab-fanatiker.....og Toyota-tilhænger.....og...og...pro-MB.
> For sat**, jeg er jo over det hele - altså rent holdningsmæssigt. *LOL*

Radikal?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-10-09 22:35

Brian skriver:

> Er du blevet fejedreng i en Ejner Hessel butik ?

Reservedelsekspedient måske

Klaus

Fra : Henrik B.

Dato : 23-10-09 00:13

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i meddelelsen

> Reservedelsekspedient måske

Nope....

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Mikael

Dato : 22-10-09 11:57

On 22 Okt., 19:38, "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:
> "Mikael" <miklar...@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er den sædvanlige sang, fra folk som ikke kender nok til MB.  )

Hvor meget skal man kende til dem? Skal man have en særlig uddannelse
eller noget?

> Og nej, det skal du så nok ikke regne med...

Jeg vil gerne lade dem komme an på en prøve

Mikael

Fra : Henrik B.

Dato : 22-10-09 19:02

> Jeg vil gerne lade dem komme an på en prøve

Det siger nok mest om, hvem af os der er den bedste kører. )

Men tag et kig på TopGear's testbane omgangstider:
http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Gear_Test_Track

58. M5 (E60).
54. CLK AMG
28. SL AMG

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Mikael

Dato : 23-10-09 11:48

On 22 Okt., 20:01, "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

> Det siger nok mest om, hvem af os der er den bedste kører.  )

Jeg er også ligeglad med hvem der er bedst, jeg vil gerne prøve
alligevel. Hvad gør man ikke for en tur mere i M5

> Men tag et kig på TopGear's testbane omgangstider:http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Gear_Test_Track
>
> 58. M5 (E60).
> 54. CLK AMG
> 28. SL AMG

Det har jeg gjort og undre mig over hvorfor der ikke er en eller anden
form for E-klasse der er hevet rundt på banen.

Og så undre jeg mig over at en Suzuki Liana er hurtigere end en gammel
Aston Martin....

Mikael

Fra : Henrik B.

Dato : 25-10-09 21:07

> Det har jeg gjort og undre mig over hvorfor der ikke er en eller anden
> form for E-klasse der er hevet rundt på banen.

Kommer méd garanti, så snart TG får 212'eren til test....

--
http://www.saabklub.dk/