(OT) News Sunsite brugere !!!
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 18-10-09 12:09

Jeg sad i min stille undren og betragtede nogle NG der ikke skete en
skid på hen over denne weekend

nerw.sunsite.dk,

findes endnu, MEN alt aktivitet er den 17/10 lag over på

"news.dotsrc.org"

Det vil være en fordel at skifte servernavn (husk jegres password! den
spørger!)

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 18-10-09 17:49

J.C.Kløve skrev:
> [...]
>
> "news.dotsrc.org"
>
> Det vil være en fordel at skifte servernavn (husk jegres password! den

Takker for tippet, det er hermed ordnet.

Mvh

Aragorn.

www.bmwmc.dk

Fra : OFH

Dato : 19-10-09 19:17

"Aragorn Elessar" <AragornDK@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Takker for tippet, det er hermed ordnet.
>
> Mvh
>
> Aragorn.
>
> --
> ========================
> www.bmwmc.dk
> ========================

Også tak herfra. Den nye virker fint......

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-09 21:49

"J.C.Kløve" wrote:
> [...]
>
> "news.dotsrc.org"
>
> Det vil være en fordel at skifte servernavn (husk jegres password! den

Det fungerer da fint for mig på den gamle endnu...
jeg har ikke fået nogen mail vedr. dette

Fra : KentBM

Dato : 19-10-09 15:24

J.C.Kløve skrev:
> [...]
>
> "news.dotsrc.org"
>
> Det vil være en fordel at skifte servernavn (husk jegres password! den

Jeg har skiftet, men intet fra den 19/10? Og de øvrige svar på din post
er det seneste, som jeg kan se.

En testpost til dk.test kommer med det samme!

--

Kent

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-09 08:17

> "news.dotsrc.org"
>
> Det vil være en fordel at skifte servernavn (husk jegres password! den
> spørger!)

Det forklarer da en del ;(
Hvor kan man finde password? nu har jeg været der siden 02 så det kniber
lidt med at huske den ;)

Mvh Ove

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4520 (20091018) __________

http://www.eset.com

Fra : KentBM

Dato : 19-10-09 15:57

Ove skrev:
> Det forklarer da en del ;(
> Hvor kan man finde password? nu har jeg været der siden 02 så det kniber
> lidt med at huske den ;)

Jeg fandt en gammel tilmeldings post.

Det nemmeste er måske at fjerne din gamle konto og så tilmelde en ny.
Hvis ellers epostadressen på dotsrc.org er korrekt?

http://dotsrc.org/usenet/

--

Kent

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 21-10-09 07:50

KentBM skrev den 19 okt 2009 i

> Det nemmeste er måske at fjerne din gamle konto og så tilmelde en
> ny. Hvis ellers epostadressen på dotsrc.org er korrekt?
>
> http://dotsrc.org/usenet/

Det er den

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 21-10-09 23:32

"KentBM" <kentmF_JERNagnussen@aim.com> skrev i en meddelelse

> Jeg fandt en gammel tilmeldings post.
>
> Det nemmeste er måske at fjerne din gamle konto og så tilmelde en ny. Hvis
> ellers epostadressen på dotsrc.org er korrekt?
>
> http://dotsrc.org/usenet/

Nope, det allernemmeste er at vælge "Funktioner" > "konti..." > vælge
sunsitekontoen på fanebladet "Nyheder"
Så vælger du redigerer, og omdøber serveren til news.dotsrc.org på
fanebladene "Generelt" og på fanebladet "server" og så bare klik "ok."

Så behøver du ikke huske noget som helst. Password er det samme som før, og
det har Outlook jo gemt i forvejen

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 22-10-09 16:17

Frodo Nifinger skrev:
> [...]

> Så behøver du ikke huske noget som helst. Password er det samme som før, og

I Mozilla er proceduren den samme, men så vil den have adgangskode igen

men pyt . . .

Nu flyder "nyhederne" igen

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Steen Gruby

Dato : 19-10-09 16:49

On Sun, 18 Oct 2009 13:09:04 +0200, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:

Hej Kløve.

>Det vil være en fordel at skifte servernavn (husk jegres password! den
>spørger!)

Tak for info.
Er skiftet - Den nye virker fint

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Bo Nielsen

Dato : 22-10-09 17:55

Steen Gruby skrev:
> On Sun, 18 Oct 2009 13:09:04 +0200, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:
>
> Hej Kløve.
>
> Tak for info.
> Er skiftet - Den nye virker fint

Hm - jeg er ikke skiftet, og det kører fint her. Hvori skulle problemet
ligge?

ScooterBo

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 22-10-09 17:58

"J.C.Kløve" <jck@aats.dk> writes:

> [...]
>
> "news.dotsrc.org"
>
> Det vil være en fordel at skifte servernavn (husk jegres password! den

news.sunsite.dk og news.dotsrc.org er samme server, og begge navne
bliver ved med at virke så vidt jeg ved. news.dotsrc.org har været det
officielle navn i nogle år efterhånden.

Tidligere kunne man også bruge sunsite.dk, men det kan man ikke mere.
Det er muligvis derfor nogle har oplevet problemer den seneste tid!

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 23-10-09 01:49

Jacob Bunk Nielsen skrev:

> [...]
>
> Tidligere kunne man også bruge sunsite.dk, men det kan man ikke mere.
> Det er muligvis derfor nogle har oplevet problemer den seneste tid!

mjahh
De har lige banket en ny server op, og i den forbindelse anbefaler de at
skifte adresse

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Rene Joergensen

Dato : 23-10-09 07:55

J.C.Kløve <jck@aats.dk> wrote:

> De har lige banket en ny server op, og i den forbindelse anbefaler de at
> skifte adresse

rgj@johndeere$ host news.sunsite.dk
news.sunsite.dk has address 130.225.254.104
rgj@johndeere$ host news.dotsrc.org
news.dotsrc.org has address 130.225.254.104

Begge navne er den samme server.

--
-René