Gummiunderlag?
Fra : Morten P

Dato : 18-10-09 10:05

Jeg har et par hunde bagi, men særligt når de er våde afgiver de en rimeligt
kraftigt stank til underlaget som er noget kunststof semi-tæppe agtigt.

Jeg skal have klippet mig et tykt gummiunderlag ud og lægge på!

Men hvor får man det i 2 gange 1.5 meter?

Fra : Armand

Dato : 18-10-09 11:07

Morten P skrev:
> [...]
>
> Jeg skal have klippet mig et tykt gummiunderlag ud og lægge på!
>
> Men hvor får man det i 2 gange 1.5 meter?

Hvis du leder grundigt nok, finder du sikkert en skålformet plast/gummi
-ting der måske ligefrem matcher dit bagagerum - f.eks. v: T-Hansen;
Bilexperten ell. din lokale mærkeforhandler!
God jagt!

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-09 12:03

http://www.thansen.dk/products.asp?c=3095772220&n=1226663815

Fra : Bjarne

Dato : 18-10-09 16:45

"Kasper" <Tjae> wrote:

> "Morten P" <spam@spam.spam> wrote in message

> http://www.thansen.dk/products.asp?c=3095772220&n=1226663815
Belært af egne oplevelser, kan jeg anbefale at snuse kraftigt til thansen
gummi, INDEN det indkøbes.
Jeg skulle bruge nogle måtter i en fart og købte hos Hansen, men efter kun
ganske få dage måtte jeg smide dem ud igen. De stank simpelt hen så
forfærdeligt at jeg blev dårlig af at være i nærheden af dem.

Så check lige inden du køber, måske er det værre end våd hund.

mvh,
Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-09 18:21

"Bjarne" <bjb@INGENSPAMc.dk> wrote in message

> [...]
> forfærdeligt at jeg blev dårlig af at være i nærheden af dem.
>
> Så check lige inden du køber, måske er det værre end våd hund.

Tak for indsparket

Kasper

Fra : Morten P

Dato : 18-10-09 17:35

> http://www.thansen.dk/products.asp?c=3095772220&n=1226663815

Tak

De har dog ikke til RAV4 og egentligt tror jeg det bliver billigere at købe
en rulle gummi og lave nogle stykker.

Anyone?

Fra : Henrik B.

Dato : 18-10-09 18:20

"Morten P" <spam@spam.spam> skrev i meddelelsen

> De har dog ikke til RAV4 og egentligt tror jeg det bliver billigere at
> købe en rulle gummi og lave nogle stykker.

Har du overhovedet spurgt hvad Toyota tager for en original bagagerumsbakke?

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-09 18:20

"Morten P" <spam@spam.spam> wrote in message

> Tak
>
> De har dog ikke til RAV4 og egentligt tror jeg det bliver billigere at
> købe en rulle gummi og lave nogle stykker.

Det der er fordelen ved den anden er den har kanter så man kan tage den ud
med hele "indholdet"...

Kasper

Fra : Carsten

Dato : 18-10-09 17:50

"Morten P" <spam@spam.spam> skrev i en meddelelse
> [...]
> agtigt.
>
> Jeg skal have klippet mig et tykt gummiunderlag ud og lægge på!
>
> Men hvor får man det i 2 gange 1.5 meter?

Dem her har man kunne få i Kvickly på et tidspunkt...

http://www.alaska.dk/90_bagagerumsmaatte.html

Carsten

Fra : Morten P

Dato : 18-10-09 18:44

> Dem her har man kunne få i Kvickly på et tidspunkt...
>
> http://www.alaska.dk/90_bagagerumsmaatte.html

Tak, men jeg tror folk overser målene

Jeg er i øvrigt slet ikke interesseret i en original, det er bare en gummi
måtte (uden lugt, som Bjarne nævner) der er interessant

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-10-09 18:50

Morten P skriver:

> Jeg er i øvrigt slet ikke interesseret i en original, det er bare en gummi
> måtte (uden lugt, som Bjarne nævner) der er interessant

Kan du selv lave vandtætte kanter på en måtte af gummi?

Ellers er du jo lige vidt..så løber vandet ned under gummiet og tørrer
aldrig.

Klaus

Fra : Brian Nordahl

Dato : 18-10-09 19:53

> [...]
> agtigt.
>
> Jeg skal have klippet mig et tykt gummiunderlag ud og lægge på!
>
> Men hvor får man det i 2 gange 1.5 meter?

http://shop.hattingks.dk/Default.aspx?ID=6587&ProductID=9332500&VariantID=&GroupID=gulvm

vh Brian