Endnu et dødsfald :-(
Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 02-08-01 10:06

Sakset fra jp

43-årig motorcyklist dræbt

KORSØR En 43-årig mand fra Korsør blev i aftes dræbt, da han med sin
motorcykel bagfra påkørte en parkeret bil på Kjærsvej i byen. Politiet
ønsker ikke at oplyse mandens navn af hensyn til de pårørende, der er i dybt
chok, skriver Sjællands Tidende. De nærmere omstændigheder omkring ulykken
er ikke klarlagt. Det er heller ikke lykkedes for politiet at finde frem til
øjenvidner til ulykken. Det er derfor fortsat en gåde, hvordan
motorcyklisten har ramt bilen. Korsør Politi er meget interesserede i at
høre fra eventuelle vidner, der har hørt eller set noget på Kjærsvej omkring
ulykkestidspunktet. /ritzau/

Fra : Flemming

Dato : 02-08-01 11:42

On Thu, 2 Aug 2001 11:06:19 +0200, "Anders Majland \(Replace DOT with
.. in address for reply by email\)" <AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote:

> [...]
>høre fra eventuelle vidner, der har hørt eller set noget på Kjærsvej omkring

....så slap fyren (22 år) og pigen (19 eller 20 år) fra
sønderborg-egnen da lidt mere heldigt... efter at have kørt lidt
rigeligt stærkt inde i byen påkørte motorcyklisten en modkørende bil,
der svingede til venstre. Han, uden styrthjelm, kvadrede forruden på
bilen. De skulle begge efter sigende være udenfor livsfare, selvom een
af dem lige er blevet overført til Århus.

....billisten havde sgu ikke megen chance for at se MC'en, for MCisten
fyrede sin 1000ccm maskine godt af. Første og anden gear, og så ...
ssssmack.

http://www.jv.dk/vis_forside_nyhed.asp?IDnr=G6B3SP8N.1

Take care.
--
Flemming - XJ600S

Fra : RpR

Dato : 02-08-01 12:31

> [...]
>
> ...billisten havde sgu ikke megen chance for at se MC'en, for MCisten
> fyrede sin 1000ccm maskine godt af. Første og anden gear, og så ...

Pigen ligger på Odense og fyren på Sønderborg, ville jeg lige nævne.
Jeg kender dem ikke, men snak går hurtigt her på øen =)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com