Buell lukkes og slukkes
Fra : Anders Houmark

Dato : 15-10-09 20:57

Fik lige sendt et link af en ven, Harley Davidson har valgt at lukke Buell.

http://www.buell.com/en_us/

Han ser virkelig nedslået ud!

Mvh Anders

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-09 21:02

Og der er flere på vej

MV Augusta
Samt en mere på vej

http://magacin.dk/motorcykler/artikler/vis.php?elementID=607

PE

Fra : Armand

Dato : 16-10-09 01:03

P.E: skrev:
> Og der er flere på vej
>
> MV Augusta........

MV er vel snarere at regne for "løsgænger" indtil det viser sig om der
er interessenter der vil købe mærket "tilbage" fra HD :-/

--
Armand.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 18-10-09 12:04

Armand skrev:

> MV er vel snarere at regne for "løsgænger" indtil det viser sig om der
> er interessenter der vil købe mærket "tilbage" fra HD :-/

Måske vi skulle spytte lidt i kassen og købe lortet?

Hvem er friske?
Hånden op!

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Armand

Dato : 18-10-09 12:28

J.C.Kløve skrev:

> Måske vi skulle spytte lidt i kassen og købe lortet?
>
> Hvem er friske?
> Hånden op!

Jeg er ude - Jeg brugte alle mine fantasipenge på MZ ved årsskiftet

--
Armand.
(der håbede på at Tysk lotto, á daværende 40 millioner Euro -pulje,