Tur i M5
Fra : Tom

Dato : 15-10-09 23:05

En af mine venner har tilbudt en tur i en ny M5
en tur ned i tyskland.
Er såden en M5 værd at tage en dagstur med i, eller
er den ikke så speciel ?

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 15-10-09 23:05

"Tom" <bmw@bmw.dk> skrev i meddelelsen
> En af mine venner har tilbudt en tur i en ny M5
> en tur ned i tyskland.
> Er såden en M5 værd at tage en dagstur med i, eller
> er den ikke så speciel ?

Aaaaaafffffsteeeeeddd...................

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Nicolai

Dato : 15-10-09 23:13

Om den er værd at tage til Tyskland efter?: JA SGU!

Om den er værd at tage til Argentina efter?: JA SGU!

GOD TUR!

Keep us informed!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-10-09 23:33

Tom wrote:
> En af mine venner har tilbudt en tur i en ny M5
> en tur ned i tyskland.
> Er såden en M5 værd at tage en dagstur med i, eller
> er den ikke så speciel ?

Gider du turen i sig selv, er det fint. Er det bare for bilens skyld gad jeg
ikke bruge en dag på det.

--
/Frank

Fra : Kent Glerup

Dato : 16-10-09 00:04

Tom skrev:
> En af mine venner har tilbudt en tur i en ny M5
> en tur ned i tyskland.
> Er såden en M5 værd at tage en dagstur med i,

Jep!
Har været med på en hurtig prøvetur i sådan en cirka 500HK slæde. Jøsses
da for et maskineri de har smidt i den :) En V10 kværn som går op
omkring (eller forbi, nogle år siden..) 8000 o/min er lidt af en oplevelse!

/Kent Glerup

Fra : Mogens

Dato : 16-10-09 05:08

"Tom" <bmw@bmw.dk> skrev i meddelelsen

> Er såden en M5 værd at tage en dagstur med i, eller
> er den ikke så speciel ?

Jep - af 2 årsager:
1) Det er altid fedt at prøve en øse med +500 hk
2) I kan vende forbi andre forhandlere og få lov at prøve andre tilsvarende
biler

Fra : Peter C

Dato : 16-10-09 07:07

> Er såden en M5 værd at tage en dagstur med i, eller
> er den ikke så speciel ?

I min verden er den speciel nok
Sguda en meget fed bil at have på CV´et "M5 ... har jeg !" (Her kræver det
man har set reklamen for TDC Play med de 2 gutter der sidder og snakker
musik)

Jeg er ikke i tvivl om at blev jeg tilbudt en tur i en M5, ville jeg sige ja

MVH Peter C:

Fra : Leif

Dato : 16-10-09 07:28

> [...]
> En af mine venner har tilbudt en tur i en ny M5
> en tur ned i tyskland.
> Er såden en M5 værd at tage en dagstur med i, eller

Sæt mig på ventelisten!

Mvh, Leif
Der allerede glæder sig helt vildt....

Fra : Armand

Dato : 16-10-09 13:56

Leif skrev:

> Sæt mig på ventelisten!
>
> Mvh, Leif
> Der allerede glæder sig helt vildt....

Imens kan du så gøre noget ved det:
På Ebay kan man for under en tusse købe sig et gavekort til en times
kørsel i en eksot af givet valg!
Min svoger fik sig sådan en tur af sin frue og valgte Porscherne fra til
fordel for en Ferrari 355 - Hvis vores familiesammenkomster bliver lidt
kedelige, skal man blot spørge forsigtigt til turen

--
Armand.

Fra : Brian

Dato : 16-10-09 07:48

"Tom" <bmw@bmw.dk> skrev i meddelelsen
> En af mine venner har tilbudt en tur i en ny M5
> en tur ned i tyskland.
> Er såden en M5 værd at tage en dagstur med i, eller
> er den ikke så speciel ?

Jeg går udfra at spørgsmålet er retorisk, og du egentlig bare vil fortælle
gruppen, at du skal ud at køre M5 ?

/Brian

Fra : Leif

Dato : 16-10-09 08:25

"Brian" <nej@tak.du> skrev i meddelelsen news:4ad81726$0$288$14726298@news.sunsite.dk...

> Jeg går udfra at spørgsmålet er retorisk, og du egentlig bare vil fortælle gruppen, at du skal ud
> at køre M5 ?
>
> /Brian

Sikkert, men jeg kan godt glæde mig på hans vegne

/Leif

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 16-10-09 09:26

Tom" <bmw@bmw.dk> skrev i en meddelelse
> En af mine venner har tilbudt en tur i en ny M5
> en tur ned i tyskland.
> Er såden en M5 værd at tage en dagstur med i, eller
> er den ikke så speciel ?

Jeg har længe drømt om, at få en tur med Sabine Smitz i hendes ring taxi -
har faktsik været meget tæt på det, men der kom desværre en tysker før mig -
der var ellers et afbud :(

http://www.youtube.com/watch?v=OwrCgBDpaMc&feature=PlayList&p=60A1AAA19769D796&index=0

Det er jo ligefør den går i bukserne, når V10'eren får pedal...

Mvh
Hans

Fra : Leif

Dato : 16-10-09 20:25

"Hans Mouridsen" <hom@FJERNMIGpc.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Det er jo ligefør den går i bukserne, når V10'eren får pedal...

Ja, hvem der bare var sikkerhedssele der....
/Leif

Fra : Mikael

Dato : 16-10-09 11:49

On 16 Okt., 00:04, Tom <b...@bmw.dk> wrote:
> En af mine venner har tilbudt en tur i en ny M5
> en tur ned i tyskland.
> Er såden en M5 værd at tage en dagstur med i, eller
> er den ikke så speciel ?

Klart. Det er en fed bil, men det er kun turen værd hvis du selv får
rorpinden, ellers skal det godt nok være en ganske særlig tur på en
bane eller noget i den dur.

Mikael - har kørt både M3, M5 og M6