Finanskrisen kan (måske?) ses på
Fra : Dak

Dato : 14-10-09 18:03

Har i andre ikke lagt mærke til at folk ikke længere kører deres biler
til et værksted for at få skiftet pære mere? Hvordan kan jeg se det?

Antallet af biler i kbh-området som kører rundt med pærer som er sat
forkert på er steget markant. :-/ bare en observation. Kan selvfølgelig
være at de har vendt parabolen forkert, købt billige pærer ellers er
pærerne lavet forkert men det regner jeg ikke med er sket.

Kan være ren indbildning fra min side eller også kører jeg bare på den
forkerte side af de andre.

--
Dak
"Daewoo Matiz 0.8 '99"

Fra : Ivar

Dato : 14-10-09 18:05

Dak skrev:

> Kan være ren indbildning fra min side eller også kører jeg bare på den
> forkerte side af de andre.

Jeg tror, det er noget du er begyndt at lægge mærke til.
Jeg synes altid, at der har været mange biler med mærkelig
lygteføring.

Ivar Magnusson

Fra : Brian Lund

Dato : 15-10-09 06:54

> [...]
> sket.
> Kan være ren indbildning fra min side eller også kører jeg bare på den

Eller at det er ulovligt eftermonterede xenon-kits der bare er noget hø?

Brian

Fra : VoresBil

Dato : 15-10-09 07:36

"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
regner jeg ikke med er sket.

> Kan være ren indbildning fra min side eller også kører jeg bare på den

Har lagt mærke til det samme, flere biler med dårligt lys.

Har også lagt mærke til at mange bilister sparer på blinklyset. Gad vide
hvor stor indtjening man har ved ikke at bruge blinklys når man drejer ?

Fra : Tom

Dato : 15-10-09 20:36

VoresBil skrev:
> [...]
>
> Har også lagt mærke til at mange bilister sparer på blinklyset. Gad vide
> hvor stor indtjening man har ved ikke at bruge blinklys når man drejer ?

Slidgigt i fingrene udsættes med 1 år, ved at reducere brugen af blinklyset

--
Tom

Fra : Armand

Dato : 16-10-09 00:50

Dak skrev:
> [...]
> pærerne lavet forkert men det regner jeg ikke med er sket.
>
> Kan være ren indbildning fra min side eller også kører jeg bare på den

Jeg synes at det er et sædvanligt forekommende oktober-fænomæn, som
måske hænger sammen med at det er ved den tid at de fleste begynder at
opleve at skulle køre i mørke igen og derved "slider" på pærerne med
fuld strømstyrke (i modsætning til kørelys-styrken) :-/

--
Armand.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-10-09 16:05

Armand wrote:

> [...]
> opleve at skulle køre i mørke igen og derved "slider" på pærerne med
> fuld strømstyrke (i modsætning til kørelys-styrken) :-/

Skal indrømme at jeg har tænkt det samme. I "gamle" dage var det "gratis"
lygtekampagner også i oktober

--
/Frank