Focus TDCI 1.6 igen
Fra : Ukendt

Dato : 11-10-09 17:45

Hej,

Nogle der kan bringe lidt lys over tandrem skift på sådan en.. har læst hørt
omkring 200-240kkm?

Hvad med det der væske til partikel filter, nogle der kender til pris på
sådan en fyldning og holbarhed? 70-100kkm?

Kasper

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-09 17:50

"Kasper" <Tjae> wrote in message
> [...]
>
> Hvad med det der væske til partikel filter, nogle der kender til pris på
> sådan en fyldning og holbarhed? 70-100kkm?

12md-2005 model...

Kasper

Fra : Martin [6000]

Dato : 11-10-09 17:53

> Nogle der kan bringe lidt lys over tandrem skift på sådan en.. har læst
> hørt omkring 200-240kkm?

Hmm når den sidder i en PSA så har den da kæde? Eller husker jeg helt
galt?

--
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-09 18:05

"Martin [6000]" <martinlj@tiscali.dk> wrote in message

> Hmm når den sidder i en PSA så har den da kæde? Eller husker jeg helt
> galt?

Ikke sikker på den ene eller andet, har læst nogle steder den har begge,
(engelsk side) men om de henviser til generator remmen ved jeg ikke...

Det er 109HK udgaven...

(har i øvrigt købt en i dag med 136kkm på uret)

Kasper

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 11-10-09 18:34

Hej

"Kasper" <Tjae> skrev i en meddelelse

> Ikke sikker på den ene eller andet, har læst nogle steder den har begge,
> (engelsk side) men om de henviser til generator remmen ved jeg ikke...

Det er helt korrekt - den er med alm tandrem som normalt, og kæde mellem de
2 knaster...

Mvh
Hans

Fra : Martin [6000]

Dato : 11-10-09 18:20

> Ikke sikker på den ene eller andet, har læst nogle steder den har begge,
> (engelsk side) men om de henviser til generator remmen ved jeg ikke...

Det må være generatorremmen eller anden rem de henviser til da jeg næsten
vil bide mig i tungen på at 1,6 HDI fra PSA har kæde.

> Det er 109HK udgaven...

Samme motor som 90hk - IC og motorstyring til forskel.

> (har i øvrigt købt en i dag med 136kkm på uret)

Tillykke med dyret!

--
Martin

Fra : Martin [6000]

Dato : 11-10-09 20:12

> Det er helt korrekt - den er med alm tandrem som normalt, og kæde mellem
> de 2 knaster...

Jeg bakker indtil videre ud - dog står den kæde kontra tandrem så stærkt
i min hukommelse at jeg ikke lige ved hvor det kommer fra..

--
Martin