Hvad kan sådan en sælges for.????
Fra : Robert Larsen

Dato : 09-10-09 12:29

Hej i Gruppen.

Knægten har en Opel Vectra 1.8 4 dørs. Reg. 1. gang 01-04-1998, med ca.
270000 km på bagen
Bilen skal ikke synes.

Har stået i garagen i ca. 6 mdr.
Dennes defekt består af en bøjet Venstre baghjul's ophæng ( Har været i en
kantsten med den )
samt at den tabte olie fra gearkassen, noget med noget bøsning eller
machetter. Også vidt jeg husker, så er der også noget med udstøning...

Nu har den stået for læng, efter min mening. Men han får den ikke lavet, da
han ikke har råd.

Hvad kan den evt. indbringe af kr og ører.??

Vh
Robert

Fra : KT

Dato : 09-10-09 15:05

En plovmand eller 2 må være niveauet for en sådan skrotbunke.

Knud

Fra : oz3bto

Dato : 09-10-09 15:05

"KT" <knut.t@privat.dk> skrev i en meddelelse
> En plovmand eller 2 må være niveauet for en sådan skrotbunke.
>
> Knud
>

> "Robert Larsen" <robertlarsen@youmail.dk> wrote in message

1500 burde den kunne indbringe (skrotpræmie)

Man kan jo idag købe nysymede biler i god stand til 5000.- enda mindre
hvis man er heldig
Har selv lige købt en konebil .. 3000.- nysynet uden defekter og ingen
anmærkninger

Fra : Andersen [3650]

Dato : 09-10-09 15:13

KT skrev:
> En plovmand eller 2 må være niveauet for en sådan skrotbunke.
>
> Knud
>

> "Robert Larsen" <robertlarsen@youmail.dk> wrote in message

Får man ikke stadig 1500,- i skrotpræmie ???
I så fald kan man vel med rimelighed forlange tilsvarende.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Frank Leegaard

Dato : 09-10-09 15:37

Andersen [3650] wrote:

> Får man ikke stadig 1500,- i skrotpræmie ???
> I så fald kan man vel med rimelighed forlange tilsvarende.

Er skrotpræmie brutto og skrotpræmie netto det samme nutildags?

En overgang var det jo ikke

--
/Frank

Fra : Karsten Andersen

Dato : 09-10-09 20:20

Fri, 9 Oct 2009 13:29:04 +0200, skrev Robert Larsen, på 20 linier, i
> [...]

>han ikke har råd.
>
>Hvad kan den evt. indbringe af kr og ører.??

Hvor i landet og prisen er som sagt ikke høj.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Robert Larsen

Dato : 12-10-09 08:14

"Karsten Andersen" <jyden_news@bitmanmail.dk> skrev i meddelelsen
> Hvor i landet og prisen er som sagt ikke høj.

Bilen befinder sig i Vojens og ang. prisen, så er det i sidste ende knægten
der bestemmer.:)

Fra : Karsten Andersen

Dato : 12-10-09 13:32

Mon, 12 Oct 2009 09:13:33 +0200, skrev Robert Larsen, på 10 linier, i
<4ad2d728$0$36574$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, :

>"Karsten Andersen" <jyden_news@bitmanmail.dk> skrev i meddelelsen
>>

>Bilen befinder sig i Vojens og ang. prisen, så er det i sidste ende knægten
>der bestemmer.:)

Så må i jo sige til hvis i vil sælge.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Robert Larsen

Dato : 17-10-09 10:59

> Så må i jo sige til hvis i vil sælge.

Knægten spørge om du har en pris ide.????