Torsdagsquiz - Find fejlene
Fra : Peter C

Dato : 08-10-09 06:26

Hej rødder

Der er - for mig at se - et par fejl i følgende reklame

http://www.pc8.dk/billeder-andre/fejl.pdf

Hvem finder dem først ?

MVH Peter C:

Fra : ulrich

Dato : 08-10-09 07:02

"Peter C" <pede_71@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej rødder
>
> Der er - for mig at se - et par fejl i følgende reklame
>
> http://www.pc8.dk/billeder-andre/fejl.pdf
>
> Hvem finder dem først ?
>

> MVH Peter C:

Fejlen jeg kan se er gramatisk, - 'plejer' og ikke plejede.
Palle

Fra : Peter C

Dato : 08-10-09 07:16

> Fejlen jeg kan se er gramatisk, - 'plejer' og ikke plejede.
> Palle

Det var ikke den.
Fejlene jeg tænker på ER bilrelateret

MVH Peter C:

Fra : Peter C

Dato : 08-10-09 07:31

> Fejlene jeg tænker på ER bilrelateret

arrr pis ..... "bilrelaterede" skulle det vist ha været

MVH Peter C:

Fra : Brian

Dato : 08-10-09 07:39

"Peter C" <pede_71@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hej rødder
>
> Der er - for mig at se - et par fejl i følgende reklame
>
> http://www.pc8.dk/billeder-andre/fejl.pdf
>
> Hvem finder dem først ?

Der sidder en kvinde i kabojder støvler og pudser på bilen - og hun har
angiveligt haft tilladelse til at køre bilen ?
De har købt plastic padding, i det man nu om dage kan betragte som en
udvidet pølsevogn ?

Har du forøvrigt tilgivet hende ?

/Brian

Fra : Peter C

Dato : 08-10-09 10:11

> Har du forøvrigt tilgivet hende ?

Jeg har hverken glasfiber-Corvette eller cykel
.... og hvad fruen og buler i US-bilen angår så har vi heldigvis intet at
berette i den retning.

MVH Peter C:

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-10-09 08:09

Hej!

Peter C wrote:
> Hvem finder dem først ?

En Corvette er svjv lavet i glasfiber (undt. rammen), så den ruster sgu
næppe når den får en ridse på en forskærm ;) Og glasfiber kan vel heller
ikke blive bulet - flækker istedet.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Peter C

Dato : 08-10-09 08:16

> En Corvette er svjv lavet i glasfiber (undt. rammen), så den ruster sgu
> næppe når den får en ridse på en forskærm ;) Og glasfiber kan vel heller
> ikke blive bulet - flækker istedet.

Bingo !

MVH Peter C:

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 08-10-09 01:11

On 8 Okt., 07:25, "Peter C" <pede...@hotmail.com> wrote:

> Der er - for mig at se - et par fejl i følgende reklame
> http://www.pc8.dk/billeder-andre/fejl.pdf
> Hvem finder dem først ?

Rustbeskyttelesesprimer på en plasticskærm - hmmmm, det er vidst lidt
unødvendigt.........

Klaus

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-10-09 08:37

Klaus D. Mikkelsen (google groups) wrote:

> Rustbeskyttelesesprimer på en plasticskærm - hmmmm, det er vidst lidt
> unødvendigt.........

Nu har jeg ikke lige mod til at åbne den her på arbejde, men er det
sikkert at det er rustbeskyttende? Primer er der (næsten) altid brug for.

--
vh
Torben

Fra : Peter C

Dato : 08-10-09 08:55

> Nu har jeg ikke lige mod til at åbne den her på arbejde,
Det er et pdf-scan jeg selv har lavet, og uploadet på min egen hjemmeside,
så hvis du tør stole på mig så er den altså sikker nok hvad skjulte vira
angår.

Det "sjove" er at der sidder en kvinde og spartler rustbeskyttelsesprimer og
PlasticPadding på en glasfiber-Corvette der angiveligt har fået buler (i
glasfiberen)

Af alle biler man kunne vælge til en reklame for plasticpadding til buler
med underliggende rustbeskyttelse, vælger man en glasfiberbil.

Annoncen var i Bilen Motor og Sport i 1990' erne (scannet er fra et
1994-blad)

MVH Peter C:

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-10-09 09:09

Peter C wrote:
> [...]
> med underliggende rustbeskyttelse, vælger man en glasfiberbil.
>
> Annoncen var i Bilen Motor og Sport i 1990' erne (scannet er fra et

Det var mere referencen til den pudsende pige i cowboystøvler, men måske
var fantasien bedre end billedet?

--
vh
Torben

Fra : Peter C

Dato : 08-10-09 10:08

> Det var mere referencen til den pudsende pige i cowboystøvler, men måske
> var fantasien bedre end billedet?

Ja det tror jeg Hun er vist sober nok til arbejdscomputeren.

MVH Peter C:

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-10-09 10:17

Peter C wrote:

> Ja det tror jeg Hun er vist sober nok til arbejdscomputeren.

En god grund til at lade det blive ved fantasien

--
vh
Torben

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 08-10-09 08:42

"Peter C" <> skrev i meddelelsen ...
> Hej rødder
>
> Der er - for mig at se - et par fejl i følgende reklame
>
> http://www.pc8.dk/billeder-andre/fejl.pdf
>
> Hvem finder dem først ?

Det hedder ikke Peter's, men Peters.

mvh