Need for Speed: Shift
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 07-10-09 13:05

Af lutter ked lånte jeg en ps3 og lejede ovennævnte spil.48 tommeren havde
jeg, så det var bare at læne sig tilbage og nyde.

Ideallinjen vises ved hjælp af en grøn streg på kørebanen, den er grøn når
speederen er i bund og rød når man skal bremse. Jeg vil gerne advare imod at
køre med speederen i bund i 4-5 dage i streg, fordi når jeg ser på min
computerskærm, så kan jeg se den grønne streg køre på den - også i et
tekstbehandlingsprogram.

Der er en grund til at der er fartgrænser :)

I øvrigt et fint spil med bl.a. Nordschleife (det var derfor jeg satte gang
i det) - nu venter jeg bare på GT5 The real thing.

Jeg er nået level 43 på easy, hvis nogen er interesserede :)
--
Per

Fra : /HB

Dato : 07-10-09 07:41

On 7 Okt., 14:05, "Per Henneberg Kristensen" <phkfj...@klikpost.dk>
wrote:
> [...]
> i det) - nu venter jeg bare på GT5 The real thing.
>
> Jeg er nået level 43 på easy, hvis nogen er interesserede :)

Arghh - Gid jeg havde tiden til det.
Jeg spillede Projekt Gotham Racing 1 og 2 på X-Box i tidernes morgen.
Der var også vist strejer på vejen så man kunne ramme apex rigtigt.
Hold kæft jeg savner de ømme tommelfingre, chips og cola der blev
konsumeret i de sene nattetimer.
Jeg tør slet ikke låne en ps3..........

--
/HB

Fra : Mogens

Dato : 07-10-09 19:06

"/HB" <henrikub@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Arghh - Gid jeg havde tiden til det.

Børn?

> [...]
> Der var også vist strejer på vejen så man kunne ramme apex rigtigt.
> Hold kæft jeg savner de ømme tommelfingre, chips og cola der blev

Det er også stoppet helt hér - sørgeligt
Nu kører vi IRL istedet

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 07-10-09 20:21

"Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen
> "/HB" <henrikub@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Børn?

> Det er også stoppet helt hér - sørgeligt
> Nu kører vi IRL istedet

Hvornår kommer du op på level 43? :)

--
Per

Fra : /HB

Dato : 07-10-09 12:45

On 7 Okt., 20:05, "Mogens" <n...@mail.com> wrote:

> Børn?

Ja

> Det er også stoppet helt hér - sørgeligt
> Nu kører vi IRL istedet

Det er der tid til ja )

--
/HB