On 30 Sep., 17:43, "Frank Leegaard" <frankFJ...@superbruger.dk> wrote:
> Armand wrote:
> > Armand skrev:
> >> Henning Lund skrev:
> >>> Torben Scheel <torben_sch...@hotmail.com> skrev:
> >>>> Ca. 30.000 + transport + reparation + toldsyn + syn + 66% af
> >>>> værdien af en tilsvarende køretøj i danmark + nummerplade +
> >>>> forsikring + grøn ejerafgift.
>
> >>>>
http://bilimport.tkrath.dk/
>
> >>> Ok, tak for det, lader svaret gå videre til Golferen.
>
> >> Man kan vende det om og sige at en hvilkensomhelst tysk æske ikke må
> >> koste mere end 1/3 af hvad en lignende koster herhjemme!
>
> > - - - Endvidere er privatimport vist lidt halsløs for tiden:
> > Brugtpriserne er dels faldet pænt herhjemme, hvorved at der skulle
> > være godt udvalg i alle prisklasser.
> > Samtidig ser det ud til at SKAT'efar ikke helt har opfattet
> > ovenstående, hvorved at satserne så langtfra kan holde 66% af den
> > faktiske værdi men derimod bliver dyrere!
>
> Jeg tror du har ret. Tror der er mere ide i at EXPORTERE,
>
> --
> /Frank- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -
Det er da blandt de tanker man gør sig med en halvgammel Jaguar i
indkørslen. Nogen der kan reglerne for eksport ?
Er det ligesom import minus et fast beløb og/eller et procentfradrag ?
Leo