Hvilket firma til Styling af BMW 325 E46 i~
Fra : Ingensen

Dato : 25-09-09 15:36

Jeg har en ældre BMW 325 E46
som jeg gerne vil have monteret lidt lir på (Spoiler, Anlæg, Spejle og den
slags)

Hvem er gode til det i nærheden af kbh?

Hilsen Jan

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 25-09-09 17:00

On Fri, 25 Sep 2009 16:36:03 +0200, "Ingensen" <post@wr.dk> wrote:

>Jeg har en ældre BMW 325 E46
>som jeg gerne vil have monteret lidt lir på (Spoiler, Anlæg, Spejle og den
> [...]

Schmiedmann nede på Greve-kanten, siges at være god til den slags.

Jeg har ikke nogen personlige erfaringer, da jeg aldrig har været
grønthandler.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Tom

Dato : 25-09-09 19:17

folmer@rasmussen.dk skrev:

> Schmiedmann nede på Greve-kanten, siges at være god til den slags.
>
> Jeg har ikke nogen personlige erfaringer, da jeg aldrig har været
> grønthandler.

Hrrrmpf

--
tom

Fra : Mogens

Dato : 25-09-09 19:32

"Tom" <bmw@bmw.dk> skrev i meddelelsen

> Hrrrmpf

Ja, du må føle dig ramt. Her i huset købes en del ved Koed...

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 26-09-09 12:16

Hej

"Ingensen" <post@wr.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en ældre BMW 325 E46
> som jeg gerne vil have monteret lidt lir på (Spoiler, Anlæg, Spejle og den
> slags)
>
> Hvem er gode til det i nærheden af kbh?

Lad nu være med at ødelægge den BMW med alt muligt, uorg. jalla jalla bling
bling ting ;)

Hold dig til org. m-tech styling

Som nævnt er Schmiedmann og Koed gode til den slags

Mvh
Hans

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-09-09 15:49

Hans Mouridsen wrote:
> [...]
> bling bling ting ;)
>
> Hold dig til org. m-tech styling
>
> Som nævnt er Schmiedmann og Koed gode til den slags

Navnet Ingensen kunne jo godt tyde på at der satses på en ægte Kebabtaunus.

Herregud. Har man sagt A med en tre_fem_og_tyrker_I kan man vel lige så godt
sige B.

--
/Frank

Fra : John Sahl

Dato : 27-09-09 07:11

Ingensen wrote:
> Jeg har en ældre BMW 325 E46
> som jeg gerne vil have monteret lidt lir på (Spoiler, Anlæg, Spejle
> og den slags)
>
> Hvem er gode til det i nærheden af kbh?

Fordommene får da ellers frit løb her i gruppen. Men bortset fra det, så tag
et smut forbi Rene hos Bilxperten i Køge, så skal han nok hjælpe dig på vej.

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-09-09 15:18

John Sahl wrote:

> Fordommene får da ellers frit løb her i gruppen. Men bortset fra det,
> så tag et smut forbi Rene hos Bilxperten i Køge, så skal han nok
> hjælpe dig på vej.

Det er da ikke en fordom at man synes en stylet Bimmer er ugly.

Det er en smagssag.

--
/Frank

Fra : John Sahl

Dato : 27-09-09 19:40

Frank Leegaard wrote:

> Det er da ikke en fordom at man synes en stylet Bimmer er ugly.
>
> Det er en smagssag.

Aha, "kebabtaunus, tre_fem_og_tyrker_I"?

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 27-09-09 19:48

On Sun, 27 Sep 2009 20:40:07 +0200, "John Sahl"
<spamcatcher1@fotofaelden.dk> wrote:

>Aha, "kebabtaunus, tre_fem_og_tyrker_I"?

>--

Skulle det pågældende køretøj måske også udstyres med Ali-fælge og
Serber-styring? ))

Når nu du har startet det.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Claus Frørup

Dato : 28-09-09 12:41

Isang tao pinangalanan, folmer@rasmussen.dk nagsulat:

>Skulle det pågældende køretøj måske også udstyres med Ali-fælge og
>Serber-styring? ))
>
>Når nu du har startet det.

Husk turbanhylden!

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-09-09 12:55

Claus Frørup wrote:
> Isang tao pinangalanan, folmer@rasmussen.dk nagsulat:

> Husk turbanhylden!

eh - tonede hinduer kommer altså først!

--
vh
Torben

Fra : KT

Dato : 28-09-09 16:33

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> wrote in message
Ingensen wrote:
> [...]
>
> Fordommene får da ellers frit løb her i gruppen. Men bortset fra det, så
> tag et smut forbi Rene hos Bilxperten i Køge, så skal han nok hjælpe dig

Tag kontakt med den lokaele børnehave - de vil kunne fornøje sig med opgaven
et par dage - og de får garanteret en ny style ud af BMW'en

Knud

Fra : Martin [6000]

Dato : 27-09-09 20:13

> Det er da ikke en fordom at man synes en stylet Bimmer er ugly.

Hvad er "stylet" ? Et sæt originale fælge? Et sæt 30" fra Thansen?

> Det er en smagssag.

Absolut. Men der er både grim og flot styling og så er der den milde og
den vilde slags.. at skære al styling over en kam er vist liiiige at tage
munden for fuld... ;)