Mon ikke der bliver trængsel hos VW den 1.~
Fra : Mogens

Dato : 24-09-09 19:45

10 biler med 2410 hk kan testes i perioden hos VW, Malmö:
http://c8899.beepsend.com/?unveil=CHNzcnJmGw4fDhkUfzcmKjk_IiVlJiQnJy45Cz0uJz4zZSgkJg

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 24-09-09 20:34

Hej!

Mogens wrote:
> 10 biler med 2410 hk kan testes i perioden hos VW, Malmö:
> http://c8899.beepsend.com/?unveil=CHNzcnJmGw4fDhkUfzcmKjk_IiVlJiQnJy45Cz0uJz4zZSgkJg

Kom tilbage når det er 3 biler(!) ;)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Leo Havmøller

Dato : 25-09-09 06:41

> Kom tilbage når det er 3 biler(!) ;)

Mener du 3 biler med 2410 hk ialt, eller 3 biler med 2410 hk hver?

Leo Havmøller.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 25-09-09 12:07

Hej!

Leo Havmøller wrote:

> Mener du 3 biler med 2410 hk ialt, eller 3 biler med 2410 hk hver?

Som min far sagde, da jeg spurgte ham, om han ville brændes, når han
dør: Overrask mig

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 25-09-09 14:34

> Hej!

> Som min far sagde, da jeg spurgte ham, om han ville brændes, når han dør:
> Overrask mig

Hvis du skal overraske ham, forudsætter det jo at han er levende.
Tænk selv videre.............

Noget andet er det så hvis han går i barndom igen, så kan det klares med:
Kinder Überraschung

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i